Tandrem til Audi A6/1995, 2.6aut
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 18-05-07 16:27

Hvad skal det koste at få denne skiftet?

Jeg har fået en pris på knapt 6000 kr. - jeg synes det lyder dyrt.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 18-05-07 16:33

On Fri, 18 May 2007 17:26:30 +0200, "Henrik Steffensen"
<hst@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg har fået en pris på knapt 6000 kr. - jeg synes det lyder dyrt.

Jeg synes det lyder helt ok. Tandremsskift på alle mine biler har
kostet fra 3000-5000 og det har IKKE være Audier

Mvh. Brian

Fra : Stefan Jensen

Dato : 18-05-07 18:49

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad skal det koste at få denne skiftet?
>
> Jeg har fået en pris på knapt 6000 kr. - jeg synes det lyder dyrt.
>
>måske lige i overkanten men ikke urealistisk høj

Er det på et audi værksted?

Fra : mk\(5220\)

Dato : 18-05-07 19:15

> Jeg har fået en pris på knapt 6000 kr. - jeg synes det lyder dyrt.

Ja, prøv at spørge i www.audiclub.dk -> Forum hvad andre har betalt for
tilsvarende.

Mvh Morten
Med en A6 2,6 Avant -95

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-05-07 23:17

Henrik Steffensen wrote:
> Hvad skal det koste at få denne skiftet?
>
> Jeg har fået en pris på knapt 6000 kr. - jeg synes det lyder dyrt.

Jeg gav omkring 2.400 kr. i Flensborg sidste gang (et par år siden). Det er
aktuelt igen :(

Ovenstående pris er inkl. rabat for at være medlem af www.clubgolf.dk :)

--
Per, Esbjerg