Hvordan f... gør man det
Fra : Benny

Dato : 17-05-07 09:45

Problemet kort fortalt:

Bil: Mondeo 1996
Problem: Indvendig beklædning skal af, da højtaleren er død. Alle andre
skruer er afmonteret men hvordan fa... får man dørhåndtaget af, så jeg kan
få beklædningen af.

Benny

Fra : F.Syndergaard

Dato : 17-05-07 09:54

Hej.

Lav en lille krog af noget fjederstål.
Der sidder en lille clips du skal hive ud, så kan du tage håndtaget af.

--
MVH.
Finni

Fra : Benny

Dato : 17-05-07 10:14

Net det er ikke til vinduesoprul. Det er håndtaget til at lukke døren med.
Jeg kan ikke se hvordan fa..... det er sat fast.

Benny

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-05-07 10:27

Hej!

Benny wrote:

> Net det er ikke til vinduesoprul. Det er håndtaget til at lukke døren med.
> Jeg kan ikke se hvordan fa..... det er sat fast.

Der er trykket et stykke plastic fast midt på håndtaget. Pil det ud med en
skruetrækker og løsn de to skruer inden under :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Benny

Dato : 17-05-07 11:40

> [...]
>
> Der er trykket et stykke plastic fast midt på håndtaget. Pil det ud med en
> skruetrækker og løsn de to skruer inden under :)

Så var den der. Tak til dig Kim

Benny

Fra : Tom

Dato : 17-05-07 15:10

"Benny" <hojvaelde R E M O V E@gmail.com> wrote in message

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse

> Så var den der. Tak til dig Kim

hehe, hvis du bruger en skruetrækker så plejer det at give store fede mærker
i plastic'en. Den rigtige både at afmontere den på uden at lave mærker, er
ved at tage en 2mm umbracho nøgle og trykke plastic-coveret ud bagfra gennem
det lille hul som netop er lavet til formålet.

--
Tom

Fra : Benny

Dato : 17-05-07 17:17

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mærker, er ved at tage en 2mm umbracho nøgle og trykke plastic-coveret ud
> bagfra gennem det lille hul som netop er lavet til formålet.

Ja
Brugte en dims på min lommekniv så der kom sku ingen

Benny