biltorvet.dk - ny side (kan man ikke se si~
Fra : Ukendt

Dato : 16-05-07 15:59

Hej

Jeg ser til min store skræk at biltorvet.dk er udkommet i en ny og dårligere
version
Kan man virkelig ikke længere se sidste syn ud fra reg.nr??
Mvh Tommy

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 16-05-07 16:04

TBJ wrote:
> Hej
>
> Jeg ser til min store skræk at biltorvet.dk er udkommet i en ny og dårligere
> version

huh? den ligner da sig selv...

> Kan man virkelig ikke længere se sidste syn ud fra reg.nr??

Jeg kan da fint se at min bil blev synet 11/10 2006

På forsiden i kassen 'Opslagsværk' tamper jeg blot nummerpladen ind og
så får jeg de info.

Thomas

Fra : Tom

Dato : 16-05-07 16:58

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid> wrote in message

> huh? den ligner da sig selv...

> Jeg kan da fint se at min bil blev synet 11/10 2006
>
> På forsiden i kassen 'Opslagsværk' tamper jeg blot nummerpladen ind og så
> får jeg de info.

Ja sørme nok, de kender også min bil
Kiggede for sjovt i typegodkendelse for min mondeo og ser at politiet har
fået en speciel godkendelse til deres 2.0. Ser ud som om at de har monteret
bremserne fra en 2.5 på deres 2.0

--
Tom

Fra : Peter Anskjær

Dato : 16-05-07 17:04

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fået en speciel godkendelse til deres 2.0. Ser ud som om at de har
> monteret bremserne fra en 2.5 på deres 2.0

Var det ikke kun i starten de gjorde det. Dengang kunne bremserne på
2.0'eren ikke holde til deres kørsel så derfor blev de opgraderet.

Mvh
Peter

Fra : Tom

Dato : 16-05-07 18:10

"Peter Anskjær" <peter@_rem_nskjaer.dk> wrote in message
> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Var det ikke kun i starten de gjorde det. Dengang kunne bremserne på
> 2.0'eren ikke holde til deres kørsel så derfor blev de opgraderet.

Det er i hvert fald i typegodkendelsen fra 9 mdr 1996

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-07 18:38

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dårligere version
> Kan man virkelig ikke længere se sidste syn ud fra reg.nr??

Ej, det var så en fejl 40: http://ww.biltorvet.dk
Der manglede bare et enkelt dobellt v (W)
Tommy