Hammonds uheld!
Fra : -= JF =- priv

Dato : 13-05-07 19:37

Jeg ved ikke om det har været nævnt før, men Hamsters uheld kommer på TV3+ i
aften kl. 22:00.

So now you know

--
Mvh. John

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-05-07 21:20

"-= JF =- priv" <o@o.o> skrev i meddelelsen
> Jeg ved ikke om det har været nævnt før, men Hamsters uheld kommer på TV3+
> i aften kl. 22:00.

Hmm det er da længe siden det har været vist?

Godt nok på BBC ..

Fra : -= JF =- priv

Dato : 14-05-07 22:07

> Hmm det er da længe siden det har været vist?
> Godt nok på BBC ..
Jow - Men det er vist første gang at det blev vist på dansk TV.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-05-07 05:02

> Jow - Men det er vist første gang at det blev vist på dansk TV.

Ok. Jeg kan ikke tage TV3 og 3+ så det må jeg melde pas til.

Foretrækker ægte widescreen og AC3