Billig GPS til konebilen
Fra : ct

Dato : 13-05-07 09:35

Nogen der kan anbefale en ehm... 'konesikker' GPS i den billige ende til nr.
2 bil?

Så stor skærm som muligt, og nem betjening er at foretrække.

ct

Fra : Mogens

Dato : 13-05-07 09:41

"ct" <claus@-fjern-kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan anbefale en ehm... 'konesikker' GPS i den billige ende til
> nr. 2 bil?

Navigation taler vi om i dk.teknik.satellit.navigation.
Der har vi netop talt om en Nokia, der kunne handles i Netto til 1.995 kr

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-05-07 10:05

On Sun, 13 May 2007 08:40:33 GMT "Mogens" <jow@jow.dk> sent the
following smoke signals:

>"ct" <claus@-fjern-kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse

>Navigation taler vi om i dk.teknik.satellit.navigation.
>Der har vi netop talt om en Nokia, der kunne handles i Netto til 1.995 kr

Så er en Navman F20 billigere. 1.399 kr. i El-efanten.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 13-05-07 10:33

> [...]
> nr. 2 bil?
>
> Så stor skærm som muligt, og nem betjening er at foretrække.

Best buy pt., og den_er_ idiot_sikker, hvisdu&konenforstår :)). Navigon
har det bedste produkt, sprgs er billigste indpakning, HW.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 13-05-07 10:41

Glemte: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8806&n=60100

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-07 10:45

> Nogen der kan anbefale en ehm... 'konesikker' GPS i den billige ende til
> nr. 2 bil?
>
> Så stor skærm som muligt, og nem betjening er at foretrække.

Hej..

Min mor har en Garmin-nüvi 300, som hun nok har brugt 10 gange i alt, den er
nem og ligetil..

Den er opdateret okt.06., men nu er hendes kørselsbehov ændret, så hun vil
gerne sælge den igen, den erfra okt 06, pris 2200,- det er da billigt

Mvh
Morten

Fra : Tom

Dato : 13-05-07 11:06

"Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> wrote in message

> [...]
>
> Den er opdateret okt.06., men nu er hendes kørselsbehov ændret, så hun vil
> gerne sælge den igen, den erfra okt 06, pris 2200,- det er da billigt

hmmm, min mor købte også en TomTom engang fordi hun så hvor smart den var i
min bil. Men hun fandt aldrig ud af at betjene hendes, så den blev også
solgt igen. For ældre mennesker skal brugervenligheden vist gøres endnu mere
simpel før det kan bruges

--
Tom

Fra : TheTransporter

Dato : 13-05-07 12:39

On Sun, 13 May 2007 12:06:24 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:

> [...]
>solgt igen. For ældre mennesker skal brugervenligheden vist gøres endnu mere

Synes nu TomTom er nem nok at bruge hvis at man ved hvordan ;). Savner
bare en mulighed for KUN at indtaste vejnavn hvor at TomTom så viser
mig alle de byer vejen findes i. Men tror ikke den kan gøre det :(.

---
Mvh
TheTransporter
1996 Nissan Almera 1,6 SR
2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-05-07 12:47

> [...]
> i min bil. Men hun fandt aldrig ud af at betjene hendes, så den blev også
> solgt igen. For ældre mennesker skal brugervenligheden vist gøres endnu

Nope.

Folk skal bare lære, at købe Garmin og ikke TomTom og lign. systemer. ;)

Fra : Mogens

Dato : 13-05-07 12:53

> Folk skal bare lære, at købe Garmin og ikke TomTom og lign. systemer. ;)

Nope - Tomtom er de bedste
www.tomtom.com/news/category.php?ID=4&NID=361&Lid=1&TT=7a1281c3%3Ababa37bd%3A00000000%3A00000000%3A00000000%3A00000000%3Abqnb1r4gc4jht52rhf141b2tf5

Amsterdam, The Netherlands, 9 May 2007 - TomTom, the world's largest
navigation solutions provider, announced today that it has sold its 10
millionth navigation product. This achievement marks the impressive growth
that the company has seen, as millions of people choose TomTom to get them
from A to B in a safe, stress free and efficient way.

TomTom continues to be the leader in this fast growing market and has played
a major part in driving the continued consumer adoption of satellite
navigation products and services. In the past year alone, the company has
doubled its installed base, giving TomTom the largest number of customers in
the navigation industry worldwide today.

"We are very proud to be leading the way in this growing market and
attribute our success to our

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-05-07 12:54

> Nope - Tomtom er de bedste

[SNIP salgssnak]

LOL

Fra : Mogens

Dato : 13-05-07 12:57

> LOL

Men salgstal'ene er ikke snak

Fra : Brian

Dato : 13-05-07 13:03

Mogens wrote:

> Men salgstal'ene er ikke snak

Men heller ikke et kvalitetsstempel.

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 13-05-07 13:10

> Men heller ikke et kvalitetsstempel.

Det er muligt, at Garmin har været længere på markedet, men
Tomtom åbnede det fuldstændigt og producerede udstyr, der
var brugeligt for Gud og hver mand. Min TT fra '01 har været
en god investering og et fint supplement til det originale anlæg,
der sidder i min bil...

Fra : Brian

Dato : 13-05-07 13:21

Mogens wrote:

> [...]
> var brugeligt for Gud og hver mand. Min TT fra '01 har været
> en god investering og et fint supplement til det originale anlæg,

Jeg er ikke uenig i at det var Tomtom der gjorde navigation til
hvermandseje. Jeg opponerede blot mod at bruge salgstal som et argument for,
om et produkt er bedre end et andet.

Prøv at overfør den tankegang til dit bilvalg - får vi så dig at se i en
Peugeot 206 ?

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 13-05-07 13:24

> Prøv at overfør den tankegang til dit bilvalg - får vi så dig at se i en
> Peugeot 206 ?

Nu vælger jeg jo ikke bil som Gud og hver mand, hvorfor den sam-
menligning ikke duer. Men ellers har du ret

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-05-07 14:44

On Sun, 13 May 2007 12:24:23 GMT "Mogens" <jow@jow.dk> sent the
following smoke signals:

>Nu vælger jeg jo ikke bil som Gud og hver mand, hvorfor den sam-
>menligning ikke duer. Men ellers har du ret

Der bliver da ellers solgt en hel del Porscher i disse år...
*fløjter.mp3*

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Tom

Dato : 14-05-07 17:38

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> On Sun, 13 May 2007 12:24:23 GMT "Mogens" <jow@jow.dk> sent the
> following smoke signals:

> Der bliver da ellers solgt en hel del Porscher i disse år...
> *fløjter.mp3*

svinger_armen_til_et_klask_i_nakken.vob

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-05-07 16:57

> Det er muligt, at Garmin har været længere på markedet, men
> Tomtom åbnede det fuldstændigt og producerede udstyr, der
> var brugeligt for Gud og hver mand.

Hehe nej....

De lavede markedsføring og så havde de fornuftige priser.

LCD TV sælger også bedst, men er stadig ringest af det der er på markedet.

Salgstal er ikke et kvalitetsstempel.

Fra : Mogens

Dato : 13-05-07 16:59

> Hehe nej....
> De lavede markedsføring og så havde de fornuftige priser.
> Salgstal er ikke et kvalitetsstempel.

Der var value for money - derfor

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-05-07 17:07

> Der var value for money - derfor

Bemærk, jeg har ikke sagt, at TomTom er ringe.. blot, at Garmin er bedre.

Kortet er bedre (faktum vi ikke kan komme udenom), brugerfladen er bedre
(min egen smag og behag).

Så kan man lide begges brugerflader og priserne er nogenlunde ens så vælger
man Garmin da man der får det bedste produkt.

Du køber jo heller ikke et LCD TV bare fordi der markedsføres kraftigt på
det? Eller hva?

Fra : Mogens

Dato : 13-05-07 17:12

> [...]
> Så kan man lide begges brugerflader og priserne er nogenlunde ens så
> vælger man Garmin da man der får det bedste produkt.

Ikke efter min smag...

> Du køber jo heller ikke et LCD TV bare fordi der markedsføres kraftigt på
> det? Eller hva?

Jeg køber det TV, som jeg synes om - design- og specifikationsmæssigt.
Jeg har et B&o, men det er sikkert også helt hen i skoven - jeg kender
alle flosklerne fra "kenderne", så spar på energi'en

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-05-07 17:57

> Ikke efter min smag...

Det er jo også helt legalt hvis du læser hvad jeg skriver :)

> Jeg køber det TV, som jeg synes om - design- og specifikationsmæssigt.

Specs betyder intet. Billedet betyder alt.

> Jeg har et B&o, men det er sikkert også helt hen i skoven - jeg kender
> alle flosklerne fra "kenderne", så spar på energi'en

Nu er jeg gammel B&O sælger såeh...

Fra : Mogens

Dato : 13-05-07 20:38

> Det er jo også helt legalt hvis du læser hvad jeg skriver :)

For mange år siden fik jeg at vide, at det ikke var modtageren, der
var en "idiot", hvis han tilsyneladende ikke forstod, hvad jeg skrev...

> Specs betyder intet. Billedet betyder alt.

Det hænger måske ligesom sammen

> Nu er jeg gammel B&O sælger såeh

Nå, det var sgu da rart. Der er ellers mange, der har en kommentar
klar, når man drister sig til at nævne eens kærlighed til det mærke.
Jeg har iøvrigt en '06 Beovision 7-32 med en Beolab 7-4 - nice

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-05-07 21:20

> For mange år siden fik jeg at vide, at det ikke var modtageren, der
> var en "idiot", hvis han tilsyneladende ikke forstod, hvad jeg skrev...

Jeg lærte, at ordet idiot slet ikke måtte bruges i en fornuftig samtale

> Nå, det var sgu da rart. Der er ellers mange, der har en kommentar
> klar, når man drister sig til at nævne eens kærlighed til det mærke.

Det kan hurtigt komme.. men primært fra folk der reelt ikke aner hvad B&O er
bag det dyre ydre.

> Jeg har iøvrigt en '06 Beovision 7-32 med en Beolab 7-4 - nice

Nice setup

Fra : Brian

Dato : 13-05-07 17:50

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hehe nej....

Du vrøvler Martin, du kan ikke komme udenom at det var Tomtom der åbnede
navigationsmarkedet med deres PDA baserede løsning. Før det kom på markedet,
havde "ingen" alm. mennesker navigation i bilen. Eneste alternativ var en
radio med indbygget navigation, eller noget fabriksmonteret grej.

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-05-07 17:59

> Du vrøvler Martin,

Nej det gør jeg satme ikke. Garmin har været på markedet i rigtig lang tid.
OGså til private. Prisen var bare for høj og markedsføringen lig nul.

> du kan ikke komme udenom at det var Tomtom der åbnede navigationsmarkedet
> med deres PDA baserede løsning. Før det kom på markedet, havde "ingen"
> alm. mennesker navigation i bilen. Eneste alternativ var en

Jeg prøver skam heller ikke, at komme udenom hvis du tager dig tid til, at
læse hvad jeg skriver og ikke hvad du tror jeg skriver :)

Fra : Brian

Dato : 13-05-07 18:02

Martin Johansen [6000] wrote:

> Nej det gør jeg satme ikke. Garmin har været på markedet i rigtig
> lang tid. OGså til private. Prisen var bare for høj og
> markedsføringen lig nul.

Og altså fik de ikke etableret et marked for deres produkter, som Tomtom
gjorde.

> Jeg prøver skam heller ikke, at komme udenom hvis du tager dig tid
> til, at læse hvad jeg skriver og ikke hvad du tror jeg skriver :)

Jeg læser skam hvad du skriver, der var bare ingen grund til at citere det
hele.

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-05-07 18:18

> Og altså fik de ikke etableret et marked for deres produkter, som Tomtom
> gjorde.

Enig.

Fra : Brian

Dato : 13-05-07 18:37

Martin Johansen [6000] wrote:

> Enig.

Så er alt jo ved det gamle

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-05-07 18:43

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> Så er alt jo ved det gamle

Hehe :)

Fra : Nansen

Dato : 13-05-07 17:59

> [...]
> markedet, havde "ingen" alm. mennesker navigation i bilen. Eneste
> alternativ var en radio med indbygget navigation, eller noget

Der tror jeg du husker forkert.
Garmin V og Garmin Street Pilot-3 var begge flytbare navigationer, og var på
markedet før der var noget der hed Tom Tom

M Nansen

Fra : Brian

Dato : 13-05-07 18:03

Nansen wrote:

> Der tror jeg du husker forkert.
> Garmin V og Garmin Street Pilot-3 var begge flytbare navigationer, og
> var på markedet før der var noget der hed Tom Tom

Men de solgte intet - Tomtom etablerede markedet for navigation til private.

/Brian

Fra : Tom

Dato : 14-05-07 17:44

"Brian" <nej@tak.du> wrote in message

> [...]
> markedet, havde "ingen" alm. mennesker navigation i bilen. Eneste
> alternativ var en radio med indbygget navigation, eller noget

Jeg havde en Garmin længe før jeg fik TomTom v1.0. Som PDA løsning havde jeg
også Teletype snart et år før TomTom kom på gaden. Men hold da fast noget
skrammel, det der Teletype software. Den kunne bruge 40 min. på at lave en
rute fra Grenå til Randers og måtte til sidst opgive da der åbenbart var for
mange veje.
Men TomTom var nok dem der virkelig fik lavet en BRUGBART produkt til en
fornuftig pris

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 14-05-07 17:47

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men TomTom var nok dem der virkelig fik lavet en BRUGBART produkt til en
> fornuftig pris

Njaee ... hvis du fjerner de danske registreringsafgifter, har vi i rigtig
mange år, kunne købe gode trafiksikre fabriksindbyggede professionelle
GPS/Navigationsudstyr.

--
Bjørn J.

Fra : Tom

Dato : 14-05-07 17:58

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Njaee ... hvis du fjerner de danske registreringsafgifter, har vi i rigtig
> mange år, kunne købe gode trafiksikre fabriksindbyggede professionelle

De er bare alt for kedelige. At give 5.000 Kr i tyskland for et Ford navi.
med et LCD monokrom display...og så kun få tyskland med som standard, så kan
det være ligemeget med fabriksmonteret..........i hvert fald fra Ford

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 14-05-07 18:12

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> kan det være ligemeget med fabriksmonteret..........i hvert fald fra Ford

O.k.

Volvo har i mere end 10 år tilbudt deres RTI med farveskærm osv.

Andre lignende mærker har sikkert gjort det samme.

Hvornår kom Blaupunkt egentlig med deres simple navigations-/stereoanlæg til
ca. 5.000 kr.?

Det kunne man vist ikke en gang få en bare nogenlunde hæderlig monokrom PDA
for i hine tider.

--
Bjørn J.

Fra : Tom

Dato : 14-05-07 18:16

> [...]
>
> Andre lignende mærker har sikkert gjort det samme.
>
> Hvornår kom Blaupunkt egentlig med deres simple navigations-/stereoanlæg

Det er hvad de sælges for brugt på ebay lige for tiden.....og de er de
kedelige uden farveskærm og med lille display.

> Det kunne man vist ikke en gang få en bare nogenlunde hæderlig monokrom
> PDA for i hine tider.

Næh, jeg har ikke nypriserne for dem, da jeg kan regne ud at de bliver alt
for dyre i forhold til et eller andet garmin eller tomtom

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 14-05-07 18:20

> [...]

> Næh, jeg har ikke nypriserne for dem, da jeg kan regne ud at de bliver alt
> for dyre i forhold til et eller andet garmin eller tomtom

Det er en påstand uden chance for modargumentering.

Så lang tid registreringsafgiften knalder igennem med 180%, er den originale
indbyggede løsning udenfor konkurrencen.

Dernæst overgå de originale anlæg nok laaannngt de billige tilkøbte i
kvalitet.

Personligt ville jeg til enhver tid vælge det originale indbyggede i stedet
for den løst monterede tilkøbte.

--
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 14-05-07 18:21

> [...]

> kan det være ligemeget med fabriksmonteret..........i hvert fald fra Ford

Så dét har du ikke originalt?

Det ser nu ellers meget flot ud min kollegas relativt nye Monedo 2.0 Ghia.
Iøvrigt total lækker bil IMO.2,0 TDCi med ALT i udstyr - ej importeret,
så den har kostet kassen fra ny !

Fra : Tom

Dato : 14-05-07 19:36

"Mogens" <jow@jow.dk> wrote in message
> [...]
> Iøvrigt total lækker bil IMO.2,0 TDCi med ALT i udstyr - ej importeret,

Det er de nye der har fået farvedisplay og et løgt. De fylder desværre 2x
alm højde og passer ikke ind i de gamle biler som har 1½ x alm højde og
runde hjørner.

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 13-05-07 14:55

"Mogens" <jow@jow.dk> skrev i en meddelelse
> "Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Men salgstal'ene er ikke snak

De fortæller blot, at markedsføring virker. Og markedsfører man
længe/kraftigt nok, så gøres et middelmådigt produkt, til et godt produkt -
i folks bevidsthed! Se bare den generelle holdning til Samsungs
fladskærms-tv.

Jeg har kørt med begge dele, og må tilslutte mig Martin - Garmin er et bedre
produkt (betjenings- og kortmæssigt) end TomTom. Alt selvfølgelig iflg. mine
erfaringer (med begge produkter).

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 13-05-07 17:35

> [...]
> længe/kraftigt nok, så gøres et middelmådigt produkt, til et godt
> produkt - i folks bevidsthed! Se bare den generelle holdning til Samsungs

Det gælder oss et, flere bilmærker. ingen nævnt, ingen glemt, host-host. ;).

> Jeg har kørt med begge dele, og må tilslutte mig Martin - Garmin er et
> bedre produkt (betjenings- og kortmæssigt) end TomTom. Alt selvfølgelig
> iflg. mine erfaringer (med begge produkter).

Navigon rulz..:).

Fra : Henrik B.

Dato : 13-05-07 19:02

> Navigon rulz..:).

My point exactly.

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Nansen

Dato : 13-05-07 13:01

> Nope.
>
> Folk skal bare lære, at købe Garmin og ikke TomTom og lign. systemer. ;)
Øh, Nå... Har haft 3 forskellige Garmin, men kører nu med Tom Tom og er
imponeret.
Jeg kan personligt bedre lide brugerfladen og hastigheden på Tom Tomæ.

Nansen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-05-07 16:59

> Øh, Nå...

Jeps ;) Det vidste du nok ikke

> Har haft 3 forskellige Garmin, men kører nu med Tom Tom og er imponeret.

Kortmaterialet i TomTom imponerer mig ikke. Men deres brugerflade er okay.

Det er ingen hemmelighed, at Navteq er et bedre kort. Det er et faktum vi
ikke kan komme udenom. Så med mindre man virkelig hader brugerfladen i
Garmin, så er der intet belæg for, at købe en TomTom...

> Jeg kan personligt bedre lide brugerfladen og hastigheden på Tom Tom.

Hvilke modeller har du prøvet? Garmin og TomTom...

Fra : Nansen

Dato : 13-05-07 17:54

> Hvilke modeller har du prøvet? Garmin og TomTom...
Mit Navigationsgrej gennem tiderne, nævnt i rækkefølge.
VDO MS 3000
Garmin Street Pilot 3
Tom Tom Go 300
Garmin Quest
Pioneer AVIC-X1
Garmin Street Pilot C510
Tom Tom 910
Tom Tom One
Tom Tom One NE

Som du kan se har jeg prøvet lidt gennem tiderne.

M Nansen

Fra : Henrik B.

Dato : 13-05-07 19:04

> [...]
> ikke kan komme udenom. Så med mindre man virkelig hader brugerfladen i
> Garmin, så er der intet belæg for, at købe en TomTom...

Samt det faktum, at TomTom pludselig genstarter umotiveret, specifikke
steder i landskabet (altid samme steder), hvor andre blot navigerer
videre...

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-05-07 10:25

> [...]
>
> Samt det faktum, at TomTom pludselig genstarter umotiveret, specifikke
> steder i landskabet (altid samme steder), hvor andre blot navigerer

Dét lyder godt nok fishy.
Min første tanke var at det kunne være tæt på mil. installationer.
Men er det tilfældet?
Nysgerrig da jeg ikke har hørt om det før

PS: Har ikke navi og kan derfor ikke efterprøve det.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Henrik B.

Dato : 15-05-07 11:47

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dét lyder godt nok fishy.

Ja....

> Min første tanke var at det kunne være tæt på mil. installationer.
> Men er det tilfældet?

Det var også min tanke, men nej, det er ikke tilfældet. Og samtlige andre
Navi'er jeg har prøvet gør det ikke.

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Tom

Dato : 14-05-07 17:53

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote in message

> Jeps ;) Det vidste du nok ikke

> Kortmaterialet i TomTom imponerer mig ikke. Men deres brugerflade er okay.

Det er nu ikke mere end et par mdr. siden at et dansk computerblad kårede
TomToms brugerflade til den bedste.
Har du noget data omkring hvilke kort der er de mest precise? Jeg har
oplevet fejl i både Garmin og TomTom og tror egenlig at forskellen måske
bliver forstærket af at jeg hver gang skal passere det samme kryds som
TomTom mener skal være en rundkørsel....så derfor føles det som om denne
fejl er større end en enkelt i det område jeg bor.

Ellers er det da sjov læsning at læse når produkterne testes mod hinanden.
Jeg læser ikke testresultaterne som om der er den store forskel. Det
afhænger vist meget af hvilken start og slutdestination journalisten
tilfældigvis har valgt. Nogle gange sender Garmen en person gennem byen og
andre gange et det TomTom, hvor hurtigste vej måske kunne have været en
anden.

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-05-07 18:08

> Det er nu ikke mere end et par mdr. siden at et dansk computerblad kårede
> TomToms brugerflade til den bedste.

Det skulle vel aldrig være "Komputer for Alle" ?

Sagde heller ikke den var dårlig jo..

> Har du noget data omkring hvilke kort der er de mest precise?

Navteq er mest præcis. Det viser samtlige tests.

Navteq planter dig uden for destination med "få cm" nøjagtighed.

TomTom opererer i adskillige meter..

Generelt set selvfølgelig.

> Jeg har oplevet fejl i både Garmin og TomTom

Har jeg også. Der er fejl og skønhedsfejl i alle.

Fra : Henrik B.

Dato : 15-05-07 11:49

> Det er nu ikke mere end et par mdr. siden at et dansk computerblad kårede
> TomToms brugerflade til den bedste.

Tom, man skal ALTID forholde sig kritisk til kilder.

Computerblade mener f.eks. også at Samsung laver go'e fladskærms-tv.
*Muuuhhahahhahahahahahaaaa...*

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Tom

Dato : 15-05-07 15:21

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in message

> Tom, man skal ALTID forholde sig kritisk til kilder.

Gør han også

> Computerblade mener f.eks. også at Samsung laver go'e fladskærms-tv.
> *Muuuhhahahhahahahahahaaaa...*

har jeg ikke en bønne forstand på....mit Sony er godt nok til mig

--
Tom

Fra : tp

Dato : 13-05-07 15:31

> [...]
>
> Den er opdateret okt.06., men nu er hendes kørselsbehov ændret, så hun vil
> gerne sælge den igen, den erfra okt 06, pris 2200,- det er da billigt

nu er det jo ikke en salgsgruppe det her, og personligt ville jeg foretrække
at købe en nuvu 200 istedet. Den er billigere og du får det nye kort

Fra : Jesper Jørgensen

Dato : 13-05-07 18:24

Hej Claus.
Jeg har en næsten ny Garmin 300 med hele skandinavien og med
mulighed for europa på kort.
Den kan du få med alt tilbehør for 1850 kr.
Mhv.
Jesper

--
JJ

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-05-07 18:59

On 13 May 2007 17:24:25 GMT Jesper Jørgensen
<annieogjesper@UYA28post.tele.dk> (slet UYA28) sent the following smoke
signals:

>Hej Claus.
>Jeg har en næsten ny Garmin 300 med hele skandinavien og med
>mulighed for europa på kort.
>Den kan du få med alt tilbehør for 1850 kr.

Herinde betales der kun med skumbananer og brugte oliefiltre...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Leonard

Dato : 13-05-07 19:14

On Sun, 13 May 2007 19:58:57 +0200, Hr. Jensen wrote:

> Herinde betales der kun med skumbananer og brugte oliefiltre...

Jeg vil nu godt byde over med 5 liter beskidt spildolie med metalspåner
i. Inkl. beskidt klud
--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : Tom

Dato : 14-05-07 17:55

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> wrote in message

> Jeg vil nu godt byde over med 5 liter beskidt spildolie med metalspåner
> i. Inkl. beskidt klud

Det kan du da bare hælde i husets oliefyr i stedet for

--
Tom

Fra : Leonard

Dato : 14-05-07 18:16

On Mon, 14 May 2007 18:54:36 +0200, Tom wrote:

> Det kan du da bare hælde i husets oliefyr i stedet for

Mit hus har gasfyr og der har jeg lidt svært ved at finde et sted at
hælde det på.

--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-05-07 11:31

On 13 Maj, 19:58, Hr. Jensen <aage...@musikalsk.invalid> wrote:
> On 13 May 2007 17:24:25 GMT Jesper Jørgensen
> <annieogjes...@UYA28post.tele.dk> (slet UYA28) sent the following smoke
> signals:

> Herinde betales der kun med skumbananer og brugte oliefiltre...

Jeg har faktisk lige pt. en "lettere rusten" bagpotte fra en Peugeot
106 1.1 der også kan indgå.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-05-07 12:17

Christian B. Andresen wrote:

> Jeg har faktisk lige pt. en "lettere rusten" bagpotte fra en Peugeot
> 106 1.1 der også kan indgå.

En 106? sidder "bag"potten ikke direkte på manifolden?

--
vh
Torben

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-05-07 12:30

On 16 Maj, 13:17, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> En 106? sidder "bag"potten ikke direkte på manifolden?

Der er en katalysator imellem

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-05-07 13:10

http://cgi.ebay.de/MINI-KAT-KATALYSATOR-MINIKAT-FIAT-LANCIA-SEAT-SKODA_W0QQitemZ130110777109QQihZ003QQcategoryZ61454QQrdZ1QQcmdZViewItem