Prøveplader ved Padborg grænsen - hvor?
Fra : Brian (8900)

Dato : 12-05-07 17:53

Hej,
Jeg skal en tur ned over grænsen i morgen og har brug for at par
prøveplader på hjemturen - hvor henne ligger politi-kontoret hvor man
skal henvende sig for at få prøvepladerne? Er der åbent døgnet rundt?

Håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig...

/Brian

Fra : Kent Nielsen

Dato : 12-05-07 18:36

"Brian (8900)" <brian.kjaer@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det ligger hos grænsepolitiet, de har til huse ved toldvæsenet.
Der er døgnåbent.

http://www.degulesider.dk/vbw/kort/resultat.do?&b=Padborg&z=6330&g=Toldbodvej+8&h=8&v=1886&k=580&level=0

Kent Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 12-05-07 18:44

Kent Nielsen wrote:
> Det ligger hos grænsepolitiet, de har til huse ved toldvæsenet.
> Der er døgnåbent.

Helt korrekt.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : The MANN

Dato : 12-05-07 18:37

[...]

Hej Brian

Motor kontoret i padborg har lukket i weekenderne

The Mann

Fra : John Sahl

Dato : 12-05-07 18:45

The MANN wrote:
> Motor kontoret i padborg har lukket i weekenderne

Godt en anden havde svaret korrekt før dig

Det kan godt være at dit svar er korrekt, men i de her tilfælde bruger man
ikke motorkontoret, men gør som svaret før dig.

Fra : Kent Nielsen

Dato : 12-05-07 18:45

"The MANN" <hamann29@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Brian
>
> Motor kontoret i padborg har lukket i weekenderne

Måske, men det har grænsepolitiet ikke, det er der du køber en klisterplade
at køre hjem på

Kent Nielsen

Fra : ShutEye

Dato : 13-05-07 14:52

> Måske, men det har grænsepolitiet ikke, det er der du køber en
> klisterplade at køre hjem på

Yep. Spørg pænt og vær parat med en 100mand :)