måske OT, men forsøger her inde
Fra : Onix

Dato : 12-05-07 11:44

Hej

En diskussion med kollega over frokosten, han påstod hårdnakket at man ikke
længere må vaske sin person bil ude på vejen længere ? Det skulle været
noget med miljøhalløj at gøre.....

Kan nogle be- eller afkræfte dette ?

Onix

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-05-07 13:35

On Sat, 12 May 2007 12:44:11 +0200 "Onix"
<vedikke@fjerndettehotmail.com> sent the following smoke signals:

> [...]
>længere må vaske sin person bil ude på vejen længere ? Det skulle været

Hmmm, jeg kunne forstå det hvis kloakristene ved kantstenen har
forbindelse til en ledning direkte ud i naturen, men sådan er det måske
nogle steder.
Og så er det selvfølgelig ikke så smart med autoshampoo i søer og
vandløb.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-05-07 14:44

"Onix" <vedikke@fjerndettehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke længere må vaske sin person bil ude på vejen længere ? Det skulle
> været noget med miljøhalløj at gøre.....

Afkræfte - men i Tyskland har de haft den lov i flere år.
Derfor ser du dernede mange "vask-selv" stationer. De har sikkert alle
mulige miljø-foranstaltninger, så du er sikker på at du vasker bil i 100%
recirkuleret grus fra forrige bruger...

Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 12-05-07 15:39

"> mulige miljø-foranstaltninger, så du er sikker på at du vasker bil i 100%
> [...]

Håber da ikke det er grus de vasker bilen i

Bjarne