ron thomson stænger?
Fra : EGC

Dato : 04-07-01 23:09

I hvilken gruppe kan man spørge om de stænger som sælges i aldi denne uge?

Mvh. E.C.

Fra : pestong

Dato : 05-07-01 18:16

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-07-01 21:14

Du kan vel udemærket spørge her.

Hvilke modeller har de på tilbud og til hvilken pris?

/Jesper

Fra : EGC

Dato : 05-07-01 22:14

"Jesper Hansen" <JesperH@Nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan vel udemærket spørge her.
>
> Hvilke modeller har de på tilbud og til hvilken pris?
>
> /Jesper
9'ft. 270cm, 2piece composite rod- kystfiskesæt-High quality ceramic line
guides
specially designed reel seat for greater stability
Medium heavy action casting wt. 10-40
der var hjul med

Mvh. E.C:

Fra : Deaster

Dato : 06-07-01 08:25

> [...]
> guides
> specially designed reel seat for greater stability

Hmmm, det lyder jo alt sammen meget flot, men når de ikke skriver hvilken
model og hvilket hjul der følger med, ville jeg glemme det og købe hos en
rigtigt lystfisker forretning istedet, det kan de også hjælpe dig meget
bedre.

Jesper (Deaster)
Some people are alive only
because it's illegal to kill them

Fra : EGC

Dato : 05-07-01 22:17

> Du kan vel udemærket spørge her.
>
> Hvilke modeller har de på tilbud og til hvilken pris?
>
> /Jesper

Desuden Put-and-take sæt 7 fod af carbon composite med EVA håndtag. Sort
klinge med sølvprint og blå beviklinger med sølvkant.Steelhead Silverline
spinnehjul med bagbremse 1 kugleleje og påspolet line.

Fra : Anette

Dato : 06-07-01 17:10

Hej E.C.
Jeg synes du bør spørge ekspedienten ved kassen i Aldi. Det vil være alt for
omfattende (tror jeg de fleste vil være enige i) at komme ind på her i
gruppen. Der er meget stor forskel på stænger. Også på de mange forskellige
stænger som laves under varemærket RonThompson som Svendsen Sport står bag.
De varer der sælges i Aldi er ofte varer som specielt er beregnet til
supermarkeder eller varer som grejbutikkerne ikke vil have.
Drag selv din konklution udfra dette svar, eller spørg ved kassen i Aldi.
Med venlig hilsen
Anette
EGC <xxxkaninen@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9i03le$1h0u$1@news.cybercity.dk...

Fra : Chris

Dato : 06-07-01 20:31

> [...]
> supermarkeder eller varer som grejbutikkerne ikke vil have.
> Drag selv din konklution udfra dette svar, eller spørg ved kassen i Aldi.

Ekspedienten i Aldi ved garanteret ikke en hvede om nogle af de
tilbudsvarer, de sælger.
Du er nok lidt på Herrens Mark vedr. rådgivning, da en regulær grejpusher
sikkert under ingen omstændigheder vil anbefale noget grej fra en
discountbutik. Jeg kom forbi en Aldi-forretning tidligere i dag (efter at
have læst dit spørgsmål) men da var stængerne udsolgt.
Jeg fisker selv med en RT Steelhead stang, som jeg er ovenud tilfreds med.
Min erfaring her i NG siger mig, at der er næsten ligeså mange meninger om
de forskellige mærker, som der er læsere af gruppen. Dog kan du sagtens gå
ud fra, at hvis nogen stykker siger at en bestemt ting virkelig er noget
l... eller er virkeligt godt, at det så også er tilfældet. Jeg forespurgte
for nogen tid siden på Kinetic, hvor min købelyst i hvert fald er kureret.
RT er måske et "pop-mærke," men som tidligere nævnt er jeg glad for min
stang. Men den omtalte model kan dog sagtens være skod af dén grund.

Knæk & bræk fra
Chris.