Vores allesammens ven beviser sin medielid~
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-05-07 13:23

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/05/08/135331.htm?nyheder

Rotten forlader den synkende skude

Ham skal vi nok få masser af "glæde" af

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med tobak!
Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Mr J..

Dato : 09-05-07 13:52

> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/05/08/135331.htm?nyheder
>
> Rotten forlader den synkende skude
>
> Ham skal vi nok få masser af "glæde" af

jeezzee så mistede det nye parti allerede sin chance...

Mvh
Morten

Fra : Tom

Dato : 09-05-07 16:32

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/05/08/135331.htm?nyheder
>
> Rotten forlader den synkende skude
>
> Ham skal vi nok få masser af "glæde" af

Ja han kan da altid få en post som ordfører på det trafikpolitiske
område...han er jo meget kompetent i stoffet

--
Tom

Fra : Kaas

Dato : 10-05-07 07:14

> Ham skal vi nok få masser af "glæde" af

Uanset hvad I/vi/jeg synes om manden, så har han jo bare gjort det han var
ansat til, om han så har gjort det godt, det kommer vel an på hvilken side
man ser det fra, men han har skabt debat om mange områder, og det er vel i
bund og grund positivt, for debat er jo med til at flytte grænser, ikke der
med sagt at jeg kan lide manden, tværtimod, jeg kan bare godt lide debatten.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 10-05-07 11:26

Kaas wrote:

> [...]
> til at flytte grænser, ikke der med sagt at jeg kan lide manden,
> tværtimod, jeg kan bare godt lide debatten.

Som jeg ser det, har han ikke skabt debat, han har skabt forbud og urimelige
straffe. Selvfølgelig med opbakning fra levebrødspolitikere.