Kia C 2.9 HPDI ell TDI
Fra : Sten Bo

Dato : 08-05-07 15:20

Vi overvejer en Kia Carnival 2.9 til et lille firma varebil og kan bruge
pladsen, der er god hvis ikke det skal være en rigtig kassevogn. Passer
præcis til det den skal bruges til...(Hundebure)

Og opdager så, at der inde for prisrammen 2001 lidt billigere TDI motor, -
og skift i 2002 fås HPDI.

Og så vil man ha Automatgear.
Duer deres A/C?

Jeg kan set at der er flere heste og HPDI nævnes et sted til at gå bedre,
men forbrugstallene jeg så på TDI var ikke alarmerende. 11-12 stykker? Jeg
har så ikke fundet noget på TDI med automatgear.

De har jo været her et stykke tid - er der nogen der har bemærkninger, dels
om Karnival - men også om de to motorer og automatgearet aktuelt på den med
TDIen der af det kære væsen foretrækkes fordi farven er pæn.

Hvor ruster de?

Mere jeg skal spørge om?

Fra : TDN

Dato : 08-05-07 17:08

> [...]
> dels om Karnival - men også om de to motorer og automatgearet aktuelt på
> den med TDIen der af det kære væsen foretrækkes fordi farven er pæn.

Her er lidt om rust, men nok værd at checke ved brugtkøb, hvis prisen er en
ny motor...

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/806C1F79-E6F5-408B-842C-DC60C81A9051/0/66.pdf

Mvh
Thomas

Fra : Sten Bo

Dato : 08-05-07 19:23

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

,

> Her er lidt om rust, men nok værd at checke ved brugtkøb, hvis prisen er
> en ny motor...
>
> http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/806C1F79-E6F5-408B-842C-DC60C81A9051/0/66.pdf

Tak det er da ret så væsentligt.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-05-07 21:57

> Duer deres A/C?

Kommer vel an på om det er defekt?

> Mere jeg skal spørge om?

Sikkerheden... tjek lige om du kan leve med den.

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-07 22:06

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev :

>Sikkerheden... tjek lige om du kan leve med den.

Den (eller mangel på samme) er vel den samme uanset motortypen ?

--
Jan_stevns

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-05-07 22:49