Er prisen ok?
Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 14:41

Jeg er blevet tilbudt en Mercedes-Benz C 180 Kompressor Classic, sedan,
aut.gear, met.lak., klima, 40.000 km og 2 år gammel. Nyprisen var 678.000
kr. og den er til salg for 420.000 kr.
Lyder det som en fair pris?

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 07-05-07 15:46

"Peter Sørensen" <//\\> skrev i en meddelelse
> Jeg er blevet tilbudt en Mercedes-Benz C 180 Kompressor Classic, sedan,
> aut.gear, met.lak., klima, 40.000 km og 2 år gammel. Nyprisen var 678.000
> [...]

De kører kampagne med de sidste modeller min svoger er lige blevet tilbudt
en til leasing, det er noget med 420 kilo...

/Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 17:01

Carsten Hjorth wrote:
> De kører kampagne med de sidste modeller min svoger er lige blevet
> tilbudt en til leasing, det er noget med 420 kilo...

Jeg forstår ikke det du skriver... skal han lease den eller købe den, eller
hvad er de 420.000 kr. du skriver?
Kan bilen købes i ren handel for 420.000 fra ny af??
Du må gerne fortælle lidt mere.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 07-05-07 20:46

> [...]
> Jeg er blevet tilbudt en Mercedes-Benz C 180 Kompressor Classic, sedan,
> aut.gear, met.lak., klima, 40.000 km og 2 år gammel. Nyprisen var 678.000

Det kommer vel an på om det er køb hos privat eller forhandler.

Hvis det er en forhandler (Reklamationsret osv.) er det så vidt jeg kan se
på diverse bilbaser, en fin pris.

Hvis det er privat så vil jeg mene at det er lige i overkanten, med mindre
du kender både sælger og bil ret godt.

Under alle omstændigheder skal du få den en tur til FDM, og anført i
slutsedlen, at alle fejl fundet i testen skal rettes for sælgers regning.

Hvad med at give lidt mere, og få en spritny diesel (gl. model 203) C220 CDI
? 639.900,-

http://www.lindholmbiler.dk/Sider/visbil.asp?ID=257707800&PP=1

Eller stadig give lidt mere, og få den helt nye C180K (model 204): 615.080,-

www.mercedes-benz.dk

Begge ovenstående er dog uden automatgear.

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)