Golf 1 Cabriolet Projekt Uge 18
Fra : Ukendt

Dato : 06-05-07 13:38

Nå så er det igen tid til en lille update omkring mit projekt, og jeg kan
sige med det samme at der ikke er det store under solen denne gang, mest pga
at jeg har ligget syg hele starten af ugen

Ting der er lavet i denne uge.

Svejset benzinpumpe beslag.
Svejset frontplade (fandt to huller)
Svejset bagklap.
Svejset et lille hul i kaleche stativet.
Fået lavet beslag så den nye glasfiber bagkofanger kan sidde på den gamle
bagkofanger vange.
Afmonteret motorbeslag fra den gamle motor.
Og så har jeg fået svejset et kugleleje i til ratstammen, så det nu kører
let og lækkert rundt..

Ting der er købt/bestilt i denne uge:

Cylinderservice har fundet et sæt 83mm stempelringesæt til mig til 1000,-
for 4

Nå, men alt i alt en lidt skidt uge for økonomien, for det første fik jeg
ramt naboens bil med en tåge af det undervogns snask jeg bruger på cabrioen=
kostede en polering af han bil
Og cylinderservice fandt nogle stempelringe til 83mm stempler = 1000kr oveni
ballet.. og bare det at få lavet blok og topstykke, koster jo en jetjager,
den motor ender med at blive lidt dyr hehe, men så skulle den også gerne
kunne holde til en 2-300KKm uden at blive åbnet igen..

Der er kommet lidt nye billeder på: http://starchild.dk/golf1cabrioprojekt/

Og mange tak til John Sahl for lån af kamera, så i kan få lidt billeder

Mvh
Morten