Bil alarm spørgsmål
Fra : Rea721

Dato : 04-05-07 14:22

Hej gruppe

Min knægt har mistet sin ene fjernbetjening til bilalarmen der heder UNCO.
Og nu er det jo lidt kritisk med kun èn fjernbetjening. Den tidligerer ejer
kan ikke huske hvor han har købt alarmen, og en søgning på Google har ikke
givet nogle interressante svar.

Forhandles UNCO alarmer overhovedet mere, og i givet fald hvor /hos hvem?

Kan man (mod behørig dokumentation) få optaget de lydbølger hos en
forhandler og lagt ind i en anden type fjernbetjening?

Er der kun en udvej...at købe et andet alarmsystem ?

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-05-07 14:35

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forhandler og lagt ind i en anden type fjernbetjening?
>
> Er der kun en udvej...at købe et andet alarmsystem ?

Hej

Er du sikker på at den ikke hedder UNGO ?

I så fald er det www.lpas.dk der har haft forhandlingen af dem, og sidst jeg
tjekkede kunne man stadig få nye fjernbetjeninger

Hvis du ikke kan handle direkte hos dem, så sig lige til - jeg har vist
en konto hos dem

Mvh.
Brian S Jensen
BMW 528i Steptronic
Toyota Previa 2.4i

Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-05-07 14:40

Nærmere betegnet her :

http://www.lpas.dk/support.ungo.php?topic=14

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Rea721

Dato : 04-05-07 15:13

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på at den ikke hedder UNGO ?

Du har ret Fatter ikke at jeg overså den streg der gør det til et G
Kunne heller ikke forstå at jeg ikke kunne findet noget på nettet, men tak
skal du ha...nu ser det pludseligt lidt lyserer ud.