hvad er en rimelig pris??
Fra : Ukendt

Dato : 02-05-07 19:54

hej...

min mor har idag fået den "endelige dom" hun kommer ikke til at køre alm bil
mere og da det ikke kan betale sig at lave hendes gamle bil om til handikap
bil så skal den væk.... nogle af hendes venner vil gerne købe den men hvad
skal sådan en svend koste???

hvid polo fancy 1989 1,3 benzin 304088Km kørt har en del kosmetisk rust men
er ellers ok ½år til næste syn...

håber i kan gi en lille ide om hvad i ville forlange for den tekst i her ser
selv om det jo nok er lidt svært uden at se bilen fysisk...

Anders

Fra : Neuman

Dato : 02-05-07 19:57

"anders" <ae(snabel-a)givskudnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> håber i kan gi en lille ide om hvad i ville forlange for den tekst i her
> ser selv om det jo nok er lidt svært uden at se bilen fysisk...

Vennepris 8.000,-
10.000,- max

Fra : Brian Sørup

Dato : 02-05-07 20:06

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "anders" <ae(snabel-a)givskudnet.dk> skrev i en meddelelse

> Vennepris 8.000,-
> 10.000,- max

De priser er vel nysynet ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Mogens

Dato : 02-05-07 20:16

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> De priser er vel nysynet ?

5.000 max vil jeg sige - hvis nogen overhovedet vil køw.
En fancy er jo vist nok rød...

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-07 20:53

> [...]
>
> håber i kan gi en lille ide om hvad i ville forlange for den tekst i her
> ser selv om det jo nok er lidt svært uden at se bilen fysisk...

til sammenligning har jeg givet 9K for en 91 coupe' og dvs det er modellen
lige efter altså en polo 3, og den havde gået ca 200kkm.. det er også en
1.3..

Så hvis den er rusten oven i de 300KKm vil jeg også sige max 5k usynet !!

Mere ville jeg ikke gi da..

Mvh
Morten

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-05-07 07:28

anders wrote:
> [...]
>
> håber i kan gi en lille ide om hvad i ville forlange for den tekst i her ser
> selv om det jo nok er lidt svært uden at se bilen fysisk...

300000+ i en 1,3 - den overlever næppe næste syn - 400kr. oveni
srotpræmien hvis den slags findes endnu.

Nysynet : 10kkr

--
vh
Torben

Fra : Mr J..

Dato : 03-05-07 07:48

> 300000+ i en 1,3 - den overlever næppe næste syn - 400kr. oveni
> srotpræmien hvis den slags findes endnu.
>
> Nysynet : 10kkr

alt for meget nysynet for en gammel rusten polo der har gået 300kkm+..

Mvh
Morten

Fra : Galaxy

Dato : 03-05-07 12:07

2500

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-07 05:55

Jeg takker mange gange for hjælpen og prisen er blevet mellem 2000-4000 så
nu må de jo lige finde ud af det...

endnu en gang tak.....
Anders