Jeg undres
Fra : Tom

Dato : 02-05-07 18:38

Sidder og undrer mig over hvordan en synsmand kan syne en bil hvor man har
store dele af potten frilagt bag bilen. Kan det virkelig være lovligt?
Jeg tænker på hvis sådan en bil holder på en p-plads i varm tilstand og et
barn kommer hen for at røre ved det skinnende potter, så giver det vist pæne
brændmærker.

http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/502402.jpg

Om folk så kan reddes ud af bilen i tilfælde af uheld må jo stå hen i det
uvisse, men det er da temmelig umuligt at komme ind og ud af bilen for slet
ikke at tale om at komme ind på bagsædet

http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/503907.jpg

Tja og så lige den sidste gåde. Hvilken glæde har man af at placere en TFT
skærm ude i motorrummet?

http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/513715.jpg

hmmm og så måske lige hvordan en bil kan overleve en alm dansk vej med en
frihøjde på 5 cm ved sideskørterne?

http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/503907.jpg

--
Tom

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-05-07 18:50

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Sidder og undrer mig .......

Tror ikke du skal regne med at den bil er bygget til vejbrug på nogen måde.
Det er en showbil, og vil højst sandsynligt blive købt af en
bilstereoproducent el. lign., så snart ejeren er træt af at se på den.
Ganske som Bjørns matsorte 206'er.

- Martin

Fra : SB

Dato : 02-05-07 18:50

> [...]
>
> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/513715.jpg
>

> hmmm og så måske lige hvordan en bil kan overleve en alm dansk vej med en

Motorcykler bliver da også synet, og der er udstødningen sikkert varmere end
de er på den potte der

Søren

Fra : Tom

Dato : 02-05-07 19:00

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> wrote in message

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Motorcykler bliver da også synet, og der er udstødningen sikkert varmere
> end de er på den potte der

Ja ok, den havde jeg ikke lige tænkt på

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-05-07 19:12

Tom skriver:

> [...]
> barn kommer hen for at røre ved det skinnende potter, så giver det vist pæne

Er potterne overhovedet virksomme ?

> [...]
> uvisse, men det er da temmelig umuligt at komme ind og ud af bilen for slet
> ikke at tale om at komme ind på bagsædet

Fake mågevinger, hænglserne er som regel dobbeltvirkende og dørene kan
dermed åbnes ganske almindeligt.

> Tja og så lige den sidste gåde. Hvilken glæde har man af at placere en TFT
> skærm ude i motorrummet?
>
> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/513715.jpg

Yderst praktisk, Haynes på CD lige ved hånden, eller måske det er
motorstyringen man har online der, til når man trimmer bilen ???

> hmmm og så måske lige hvordan en bil kan overleve en alm dansk vej med en
> frihøjde på 5 cm ved sideskørterne?
>
> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/503907.jpg

Jeg undrer mig nærmere over at nogen vil ses i så grim en bil ????

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-05-07 19:50

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse

> Yderst praktisk, Haynes på CD lige ved hånden,

Kan man få Haynes på CD som PDF
Det kunne da være meget fedt, men syntes ikke jeg har set dem .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-05-07 20:11

Michael Meidahl Jensen skriver:

> Kan man få Haynes på CD som PDF
> Det kunne da være meget fedt, men syntes ikke jeg har set dem .

Hmm, har da et par stykker fra Rusland

Ellers er det vel bare at gå i gang med scanneren ?

Fra : John Sahl

Dato : 02-05-07 20:54

Der ligger da et par stykker lige her http://www.autohenter.dk/pdf/

--
John Sahl

Fra : Hans

Dato : 03-05-07 15:03

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Sidder og undrer mig over hvordan en synsmand kan syne en bil hvor man har
> store dele af potten frilagt bag bilen. Kan det virkelig være lovligt?

Hvorfor tror du at den er blevet synet ?

Hans

Fra : Tom

Dato : 03-05-07 15:13

"Hans" <ask@meeeee.not> wrote in message

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
>
> Hvorfor tror du at den er blevet synet ?

Der er nummerplade på foran

--
Tom

Fra : Klaus G.

Dato : 03-05-07 18:31

> Der er nummerplade på foran
Der er jo to år imellem :) Når den skal synes, så kommer der smallere fælge,
anden undervogn, anden udstødning på, og lidt andet. Så er den klar til at
blive synet igen :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-05-07 15:42

> Jeg tænker på hvis sådan en bil holder på en p-plads i varm tilstand og et
> barn kommer hen for at røre ved det skinnende potter, så giver det vist
> pæne brændmærker.

Er vi ikke ude i noget "så kan du lære det lille ven" og "det gør man ikke
igen". ??

Sådan havde jeg det da som barn... avav ... og man huskede det. Gjorde det
ikke av så huskede man ikke.