/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
italiancars.dk
Fra : Kent Oldhøj


Dato : 01-05-07 14:08

Nogen der kender til SUBJ. og især indehaveren Henning Hansen?

Han har i anden sammenhæng fremsat slet skjulte trusler mod min person, og
nu ville det da være rart at finde ud af om jeg skal have søvnløse nætter
over det.

Tænker primært på min øvrige familie.

--
Kent

 
 
Anders Sørensen (01-05-2007)
Kommentar
Fra : Anders Sørensen


Dato : 01-05-07 15:30

On 01 May 2007 13:07:40 GMT, "Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> wrote:

>Nogen der kender til SUBJ. og især indehaveren Henning Hansen?
>
>Han har i anden sammenhæng fremsat slet skjulte trusler mod min person, og
>nu ville det da være rart at finde ud af om jeg skal have søvnløse nætter
>over det.

Er det i forbindelse med en handel?
Hvis du har noget sort på hvidt kunne du jo politianmelde ham for
trusler.

>
>Tænker primært på min øvrige familie.

Det kan jeg godt forstå.

--
Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Kent Oldhøj (01-05-2007)
Kommentar
Fra : Kent Oldhøj


Dato : 01-05-07 18:14

Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote in
news:gjje335cthb8ok21rtmsciuou609282e6j@4ax.com:

>>Han har i anden sammenhæng fremsat slet skjulte trusler mod min
>>person, og nu ville det da være rart at finde ud af om jeg skal have
>>søvnløse nætter over det.
>
> Er det i forbindelse med en handel?

Ja, men ikke automobil.

> Hvis du har noget sort på hvidt kunne du jo politianmelde ham for
> trusler.

Truslerne er fremsat via mail. De er vurderet af folk med forstand på den
slags og det vurderes ikke at kunne medføre en straffesag.

Lars Holst (01-05-2007)
Kommentar
Fra : Lars Holst


Dato : 01-05-07 15:37

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> said in
news:Xns992399E72B115kentoldhoj@oldhoj.dk:

> Nogen der kender til SUBJ. og især indehaveren Henning Hansen?
>
> Han har i anden sammenhæng fremsat slet skjulte trusler mod min
> person, og nu ville det da være rart at finde ud af om jeg skal have
> søvnløse nætter over det.
>
> Tænker primært på min øvrige familie.
>

Det er nok ikke det rette sted at udgyde den slags.

Måske tænker vi der læser det at det kan være løgn og at de virkleige
hændelser i stedet har været at du er verfet ud af hans biks for dårlig
opførsel.

Hvem ved?

Er der tale om reelle trusler så er en politianmeldelse det rette og ikke
noget sympatisøgende kværulanteri.

--
Lars Holst

Kent Oldhøj (01-05-2007)
Kommentar
Fra : Kent Oldhøj


Dato : 01-05-07 18:22

Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> wrote in
news:Xns9923A91477BD125689lh236589@62.243.74.162:

> Det er nok ikke det rette sted at udgyde den slags.

Muligt. Mit håb var at nogen måske kendte ham og kunne sige at han blot er
en hidsigprop med det hele i munden, eller lignende.

> Måske tænker vi der læser det at det kan være løgn og at de virkleige
> hændelser i stedet har været at du er verfet ud af hans biks for
> dårlig opførsel.

Jeg har aldrig sat mine ben i hans biks. Har aldrig mødt ham. Jeg tillod
mig at byde 25% under nypris for en brugt genstand han havde til salg.

> Er der tale om reelle trusler så er en politianmeldelse det rette

Truslerne opfatter jeg såmænd som reelle nok. Citat: "hører jeg fra dig
igen så kommer jeg ud på <min adresse> og klapper dig et par på
hovedet!!!!!!!"

> og ikke noget sympatisøgende kværulanteri.

Jeg søger ikke sympati, men fandt det sandsynligt at nogen i gruppen måske
kendte ham, og kunne udtale sig lidt om hvor virkelige de tror truslerne
er.

Han skal godtnok klappe hurtigt hvis jeg selv er hjemme, men det hænder
ofte at min familie er her alene.

Lars Holst (01-05-2007)
Kommentar
Fra : Lars Holst


Dato : 01-05-07 19:05

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> said in
news:Xns9923C50543F7Ckentoldhoj@oldhoj.dk:

> Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> wrote in
> news:Xns9923A91477BD125689lh236589@62.243.74.162:
>
>> Det er nok ikke det rette sted at udgyde den slags.
>
> Muligt. Mit håb var at nogen måske kendte ham og kunne sige at han
> blot er en hidsigprop med det hele i munden, eller lignende.
>
>> Måske tænker vi der læser det at det kan være løgn og at de virkleige
>> hændelser i stedet har været at du er verfet ud af hans biks for
>> dårlig opførsel.
>
> Jeg har aldrig sat mine ben i hans biks. Har aldrig mødt ham. Jeg
> tillod mig at byde 25% under nypris for en brugt genstand han havde
> til salg.
>
>> Er der tale om reelle trusler så er en politianmeldelse det rette
>
> Truslerne opfatter jeg såmænd som reelle nok. Citat: "hører jeg fra
> dig igen så kommer jeg ud på <min adresse> og klapper dig et par på
> hovedet!!!!!!!"
>
>> og ikke noget sympatisøgende kværulanteri.
>
> Jeg søger ikke sympati, men fandt det sandsynligt at nogen i gruppen
> måske kendte ham, og kunne udtale sig lidt om hvor virkelige de tror
> truslerne er.
>
> Han skal godtnok klappe hurtigt hvis jeg selv er hjemme, men det
> hænder ofte at min familie er her alene.
>

Ok så.
Nu er det tilfældigvis sådan at jeg i mange år har arbejdet med
strafferetslige emner.
En sådan trussel på skrift er rigeligt til at bære en politianmeldelse.
Hvis een betjent nægter at modtage en sådan anmeldelse så tag fat i en
betjent højere på strå.

Sådanne trusler skal man ikke finde sig i.

--
Lars Holst

Troels Plougmann-Ols~ (01-05-2007)
Kommentar
Fra : Troels Plougmann-Ols~


Dato : 01-05-07 23:18

> Nu er det tilfældigvis sådan at jeg i mange år har arbejdet med
> strafferetslige emner.
> En sådan trussel på skrift er rigeligt til at bære en politianmeldelse.
> Hvis een betjent nægter at modtage en sådan anmeldelse så tag fat i en
> betjent højere på strå.
>
> Sådanne trusler skal man ikke finde sig i.

Hold da k*ft... Jeg har sågar været ude hvor de har stået og banket på og
råbt og skreget (stemmer kan jo genkendes) - hvor jeg bare fik at vide de
havde bedre at tage sig til, og der var jo ikke sket mig noget, blabla...

Dén aften bandede jeg godt nok politiet langt væk.

Troels


Troels Plougmann-Ols~ (01-05-2007)
Kommentar
Fra : Troels Plougmann-Ols~


Dato : 01-05-07 23:19

> Truslerne opfatter jeg såmænd som reelle nok. Citat: "hører jeg fra dig
> igen så kommer jeg ud på <min adresse> og klapper dig et par på
> hovedet!!!!!!!"

Løsning: Lad være med at kontakte ham igen, og glem klaphatten

Sidst jeg fik sådan en fætter i røret, knaldede jeg selv af, og garanterede
ham, at hvis han dukkede op, skulle han ikke forvente stadig at ligne et
menneske, når / hvis han forlod min adresse igen.

Jeg hørte aldrig fra ham igen.

Troels


Lars Holst (01-05-2007)
Kommentar
Fra : Lars Holst


Dato : 01-05-07 23:28

"Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> said in
news:4637bca5$0$7611$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

>> Truslerne opfatter jeg såmænd som reelle nok. Citat: "hører jeg fra
>> dig igen så kommer jeg ud på <min adresse> og klapper dig et par på
>> hovedet!!!!!!!"
>
> Løsning: Lad være med at kontakte ham igen, og glem klaphatten
>
> Sidst jeg fik sådan en fætter i røret, knaldede jeg selv af, og
> garanterede ham, at hvis han dukkede op, skulle han ikke forvente
> stadig at ligne et menneske, når / hvis han forlod min adresse igen.
>
> Jeg hørte aldrig fra ham igen.
>
> Troels
>
>

Det er da ikke nogen særlig intelligent facon at afslutte en kommunikation
på.

--
Lars Holst

Troels Plougmann-Ols~ (01-05-2007)
Kommentar
Fra : Troels Plougmann-Ols~


Dato : 01-05-07 23:32

> Det er da ikke nogen særlig intelligent facon at afslutte en kommunikation
> på.

Nej, men med sådanne typer der kun kan snakke, blabla, er der kun 2
muligheder: Riv rundt verbalt, eller bliv revet rundt

Troels


Martin Johansen [600~ (02-05-2007)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 02-05-07 14:20

> Nej, men med sådanne typer der kun kan snakke, blabla, er der kun 2
> muligheder: Riv rundt verbalt, eller bliv revet rundt

Jep... så synes det var helt fint det du gjorde.

De fleste har det kun i munden og kører på andres frygt. Og når de så selv
får smidt en svada retur så stopper de fleste op og tænker: "Hov... den har
jeg ikke fået før.. måske jeg liiiiiiiiiiiiiige skulle passe lidt på...".

Selvfølgelig er manden 2 meter over skuldrene og overarme som Rolf Sørensens
cykellår så kunne jeg såmend nok holde mig selv i ave...


Troels Plougmann-Ols~ (02-05-2007)
Kommentar
Fra : Troels Plougmann-Ols~


Dato : 02-05-07 21:09


"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i meddelelsen
news:46389002$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>> Nej, men med sådanne typer der kun kan snakke, blabla, er der kun 2
>> muligheder: Riv rundt verbalt, eller bliv revet rundt
>
> Jep... så synes det var helt fint det du gjorde.
>
> De fleste har det kun i munden og kører på andres frygt. Og når de så selv
> får smidt en svada retur så stopper de fleste op og tænker: "Hov... den
> har jeg ikke fået før.. måske jeg liiiiiiiiiiiiiige skulle passe lidt
> på...".

Ja, virkede, dét gjorde det ihvertfald. Mødte ham faktisk 14 dage senere på
det lokale værksted hvor "gutterne" mødes - der kom han pænt hen og sagde,
"Det var jo heller ikke sådan ment", og "Jeg lod mig jo bare rive med i
stemningen" - Det er godt, Karl Smart.. heh.

> Selvfølgelig er manden 2 meter over skuldrene og overarme som Rolf
> Sørensens cykellår så kunne jeg såmend nok holde mig selv i ave...

Så havde de slet ikke hjerne til at køre psykisk terror

Troels


Finn Guldmann (03-05-2007)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 03-05-07 16:21

Lars Holst skrev:
>>> Truslerne opfatter jeg såmænd som reelle nok. Citat: "hører jeg fra
>>> dig igen så kommer jeg ud på <min adresse> og klapper dig et par på
>>> hovedet!!!!!!!"
>> Løsning: Lad være med at kontakte ham igen, og glem klaphatten
>> Sidst jeg fik sådan en fætter i røret, knaldede jeg selv af, og
>> garanterede ham, at hvis han dukkede op, skulle han ikke forvente
>> stadig at ligne et menneske, når / hvis han forlod min adresse igen.
>> Jeg hørte aldrig fra ham igen.
> Det er da ikke nogen særlig intelligent facon at afslutte en kommunikation
> på.
>
Men hvis den virker efter hensigten er det så ikke ligemeget?

--
MVH Finn

alexbo (01-05-2007)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 01-05-07 22:45


"Kent Oldhøj" skrev


> Muligt. Mit håb var at nogen måske kendte ham og kunne sige at han blot er
> en hidsigprop med det hele i munden, eller lignende.

Jeg vil tro at hvis du bare bliver ved længe nok, skal du nok få det ønskede
resultat.
De fleste i autobranchen har lang lunte, de er vant til at blive svinet til,
Men et eller andet sted er der en grænse, men hvornår den pågældende når den
ved jeg ikke.
Men det opdager du når den er overskredet.

mvh
Alex Christensen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408876
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste