MS Windows
briani 27239
ny install af xp og SP2 men ikke USB 2 fun~
Fra : michael bs

Dato : 19-05-07 16:13

Har lige formatteret og installeret XP Home og Service Pack 2, men når jeg
sætter mine eksterne USB 2.0 harddiske til fortæller et pop up vindue i
nederste højre hjørne, at den kun kører USB 1 og at den ville køre hurtigere
med USB 2. Den er også meget langsom. Jeg troede at det ikke var noget
problem med usb 2, når sp2 var installeret og det er det. Hvad kan det
skyldes?

mvh Michael

Fra : Anders

Dato : 19-05-07 16:49

Har du installeret drivere til bundkortet ?

"michael bs" <mbsfjerndette@ogfjerndettemichaelbennati.dk> skrev i en
meddelelse news:464f13e2$0$52142$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : michael bs

Dato : 19-05-07 20:01

"Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> skrev i en meddelelse
> Har du installeret drivere til bundkortet ?

ja, nvidia nforce pakken.

mvh Michael

Fra : Anders

Dato : 19-05-07 20:05

Tror du mangler at installere den rigtige driver...
Til den CD der følger med til dit bundkort, ligger der nogle chipset
drivere, det er er den du mangler at installere.

Eller også skal den bare geninstalleres.

Har selv været ude for samme problem, og så smed jeg driveren ind igen og
det hjalp.

"michael bs" <mbsfjerndette@ogfjerndettemichaelbennati.dk> skrev i en
meddelelse news:464f4935$0$52170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : michael bs

Dato : 19-05-07 21:14

> [...]
>
> Eller også skal den bare geninstalleres.
>
> Har selv været ude for samme problem, og så smed jeg driveren ind igen og

Jeg har nu prøvet gentagne gange, installere og afinstallere i en
uendelighed. Det var ikke et problem før jeg reinstallerede xp.
Er der en bestemt rækkefølge eller procedure man skal følge?
chipsetdriver før skærmdriver eller sådan noget?

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-05-07 21:37

michael bs skrev:

> at den kun kører USB 1 og at den ville køre hurtigere
> med USB 2.

Har du kørt Windows Update?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : michael bs

Dato : 19-05-07 21:55

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Har du kørt Windows Update?

ja ja. 78 opdateringer var der. Alle er installeret.
mvh Michael

Fra : michael bs

Dato : 19-05-07 22:26

"michael bs" <mbsfjerndette@ogfjerndettemichaelbennati.dk> skrev i en
meddelelse news:464f63f6$0$52180$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Et problem mindre her i livet.

Det hjalp at gå i enhedhåndtering og så simpelthen fjerne alt USB halløj og
så genstarte. Vupti. Usb 2 is back.

Takker for svarene.

mvh Michael

begin 666 smil1.gif
M1TE&.#EA"0`)`-4``````/___XN0>+"T1YR?1K"S8,?,;^/E0*NL>>3E.?__
M1O__G^/CCWIZ8O__VJ"@CO?L*]?%$>C7)?OF+NO-(;F<!/O6)?_.'/O/(_O;
M;=^O&/O::O&\*/_(+>FC%/NP'_O(9OO+:;EW`/NK'=>%`=:"`/NC&_N<&/NQ
M8ONT9/N $_V+'O&$'?M[$ONF8*"@H/___P``````````````````````````
M`````````````````````````````````"'Y! $``# `+ `````)``D```85
70)AP2(0!AL>B$KDT-I=))Q% ?0Z#`#L`
`
end

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-05-07 00:41

michael bs skrev:

> Det hjalp at gå i enhedhåndtering og så simpelthen
> fjerne alt USB halløj og så genstarte. Vupti. Usb 2 is
> back.

Godt!

--
Allan Vebel