Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gennemlysning
Fra : Allan Bach

Dato : 04-07-01 22:09

Tager eksponerede og ueksponerede film skade af at blive gennemlyst som de
bliver i lufthavnen og hvad gør man ved dette ???

- Allan

Ps. Svar haster da jeg flyver i morgen tidlig !

Fra : Lyrik

Dato : 04-07-01 23:20

"Allan Bach" <allanbach@mail.trillegaarden.dk> wrote in message
> Tager eksponerede og ueksponerede film skade af at blive gennemlyst som de
> bliver i lufthavnen og hvad gør man ved dette ???
>
> - Allan
>
> Ps. Svar haster da jeg flyver i morgen tidlig !
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nej! De tager mig bekendt ikke skade. Gjorde de det, så skulle man adviseres
på forhånd.
Jeg har altid hørt at de ingen skade tog.

God ferie!
Jens

Fra : Christian Andersen

Dato : 05-07-01 00:14

Allan Bach wrote:

>Tager eksponerede og ueksponerede film skade af at blive gennemlyst som de
>bliver i lufthavnen og hvad gør man ved dette ???

Jeg ved ikke om det er for sent...

Læg dine film i en klar plasticpose og bær dem igennem. Når du kommer
til metaldetektoren lægger du dem nonchalant i "nøgle-skålen".

--
Mvh, Christian
My e-mail address will stop working after a while.

Fra : Fototal.dk

Dato : 05-07-01 05:57

> Læg dine film i en klar plasticpose og bær dem igennem. Når du kommer
> til metaldetektoren lægger du dem nonchalant i "nøgle-skålen".

....... husk at være i god tid, så der er plads til diskussioner med
sikkerheds-personalet.

Jeg har rejst i store dele af Europa, USA og en enkelt gang til Hong Kong og
Kina.
Jeg har aldrig haft problemer med sværtning af film.

Skulle der være et problem, så vil det nok være med meget hurtige film i
mindre civilserede lande.

--
Mvh: Finn / Fototal.dk
Se vinderbillederne fra vores konkurrence "Forår i Danmark".

Fra : hammerfest

Dato : 05-07-01 07:18

Fototal.dk <use66@fototal.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:EwS07.4$7E3.379@news.get2net.dk...

Jeg har rest i Østen thailand Nepal og har ikke haft problemer. Det eneste
man ikke skal gøre er at lægge film i en "beskyttelses" pose. For så skruer
de bare op for gennemlysningen.
jesper