MS Windows
briani 27239
opdatering KB931768 nægtet
Fra : Erik Greve

Dato : 17-05-07 17:35

Hej i gruppen
Jeg bliver ved med at få opdatering KB931768 meldt klar, men når
jeg opdaterer, får jeg at vide, at opdateringen ikke kunne gennemføres.
Ved næste start kommer meldingen op opdatering klar igen.

På min bærbare opdaterede den uden problemer.
Har nogen en forklaring og måske en løsning ?

Venlig hilsen
Erik

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-05-07 01:36

Erik Greve skrev:

> Jeg bliver ved med at få opdatering KB931768
> meldt klar, men når jeg opdaterer, får jeg at vide,
> at opdateringen ikke kunne gennemføres.

Søg efter KB931768 hos Microsoft, hent den manuelt
og installer den - det plejer at fungere.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Greve

Dato : 18-05-07 20:01

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Søg efter KB931768 hos Microsoft, hent den manuelt
> og installer den - det plejer at fungere.
>
> --
> Allan Vebel
> http://html-faq.dk

Tak for tippet - jeg downloadede så KB931768 og installerede, men med samme
resultat. Så hentede jeg en ny IE7 hos Microsoft og installerede forfra.
Den sletter den gamle IE7 og lægger en ny ind.
Det løste problemet.
Venlig hilsen
Erik