MS Windows
briani 27239
Mærkeligt problem
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 16-05-07 21:36

Hejsa

Jeg har fået et mærkeligt problem. Når jeg vil åbne en mappe der ligger på
skrivebordet eller under denne computer og dobbeltklikker på den så dukker
der en søgemappe op istedetfor filerne. Den eneste måde jeg kan komme ind på
drevet på er ved at højre klikke og vælg åben.

Nogen der ved hvad der kunne være sket?

Monty

Maskinen kører xp pro

Fra : Hagar

Dato : 16-05-07 21:47

"Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der en søgemappe op istedetfor filerne. Den eneste måde jeg kan komme ind
> på drevet på er ved at højre klikke og vælg åben.

Det samme problem har jeg også spurt om nogle gange, men der er ikke kommet
noget svar på det, så du må nok vente, lige som jeg, til der kommer en forbi
der ved noget om det

Hagar

Fra : hcma

Dato : 17-05-07 09:24

> [...]
> der en søgemappe op istedetfor filerne. Den eneste måde jeg kan komme ind
> på drevet på er ved at højre klikke og vælg åben.

Der er bare gået lidt kuk i det, men det kan meget simpelt rettes:
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no41
m v h
hcma/-

Fra : Hagar

Dato : 17-05-07 09:36

> Der er bare gået lidt kuk i det, men det kan meget simpelt rettes:
> http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no41
> m v h
> hcma/-

Hvor er det blæret, nu er det som det skal være, og jeg har fået mig en guru

Mange tak for hjælpen

Hagar

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 18-05-07 20:52

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse

> "Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der er bare gået lidt kuk i det, men det kan meget simpelt rettes:
> [...]
Så er det løst. Jeg takker mange gange

Monty

Fra : gittehjorth@stofanet~

Dato : 19-05-07 00:38

On 16 Maj, 22:35, "Monty\(7000\)" <dive...@mail.tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> der en søgemappe op istedetfor filerne. Den eneste måde jeg kan komme ind på
> drevet på er ved at højre klikke og vælg åben.

Hej

Jeg kan ikke forklare dig, hvad der er galt, men jeg har fået præcis
samme problem! Aner ikke hvad jeg skal stille op med det. Problemet
opstod for 2-3 dage siden. Jeg tror ikke, at det er en virus, for jeg
har scannet adskillige gange. Måske kommer der en update? Hmm - så jeg
vil egentlig bare sige det samme som Monty: Nogen der ved, hvad der er
sket og hvordan man får løst problemet?

little-doe

Fra : Hagar

Dato : 19-05-07 06:35

[...]

Prøv og følg Homa's råd, som også er i denne tråd, det har hjulpet os andre.

Hagar