MS Windows
briani 27239
Rep. af XP
Fra : Anders

Dato : 16-05-07 19:49

Hej NG'ere !.

Har nogle små problemer (fil fejl) og i den forbindelse, vil jeg køre en
rep. fra min XP CD.

Vil mine foretrukne adresser + kontakt personer forsvinde ?

Det er KUN en rep. og ikke en nyinstallation, jeg vil foretage mig !

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 16-05-07 20:11

Anders skrev:
> [...]
>
> Vil mine foretrukne adresser + kontakt personer forsvinde ?
>
> Det er KUN en rep. og ikke en nyinstallation, jeg vil foretage mig !

Jeg vil ikke mene det, men start da med at tage en kopi af vigtige data
blot så du er sikker.

/Andreas

Fra : Ole C

Dato : 16-05-07 20:31

Anders skrev blandt andet:

> [...]
>
> Vil mine foretrukne adresser + kontakt personer forsvinde ?
>
> Det er KUN en rep. og ikke en nyinstallation, jeg vil foretage mig !

Det kan godt lade sig gøre, men du bringer computeren tilbage til det
tidspunkt hvor CD'en blev lavet, så efter reparationen skal du omgående på
Windows Update og hente en ordentlig bunke opdateringer.

Da det er småfejl kan du måske nøjes med Tip 22 her:
http://www.hcma.dk/tips21to30.htm

--
vh
Ole C.