URLlinje i Safari
Fra : Morten Lind

Dato : 17-05-07 11:46

Øv - i et søvndrukkent, eller måske blot drukkent, øjeblik, slettede jeg
Safaris URL-linje, hvor det var meningen, jeg blot ville slette et
bogmærke.

Skal den geninstalleres, eller kan jeg fikse den?

Jeg _har_ været gennem Systemindstillinger og menulinje.

Det er s´gu´ blevet sværere at huske at reparere, efter OS X.

På forhånd tak

M.

Fra : Morten Lind

Dato : 17-05-07 12:07

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg _har_ været gennem Systemindstillinger og menulinje.
>
> Det er s´gu´ blevet sværere at huske at reparere, efter OS X.

Tjaeh......bare glem det......ligesom jeg havde glemt, at det
naturligvis ligger i Safari>Oversigt>Indstil adresselinje......

M.

Fra : Terje Kleverud

Dato : 17-05-07 12:37

> [...]

> bogmærke.
>
> Skal den geninstalleres, eller kan jeg fikse den?

Velg "Customize Address Bar" så kan du hente opp URL-linjen igjen.

--
Terje K

«Gjør det enklest mulig, dog ikke enklere» (A. Einstein)

Fra : Morten Lind

Dato : 17-05-07 14:13

Terje Kleverud <tekleve@frisurf.no> wrote:

> Velg "Customize Address Bar" så kan du hente opp URL-linjen igjen.

Tak Terje

M.