Spil på mit lokalnet med min søn
Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 14-05-07 20:08

Hej,

Hvilke spil kan I anbefale som vi kan spille herhjemme på lokalnettet
mod/med hinanden.

Det skal ikke være for avanceret, min søn er 7 år, så bilspil eller
lignende.

Vi har begge XP/pro.

--
Knus
Stina

Fra : Hagar

Dato : 14-05-07 21:20

"Jan Selchau-Hansen" <mit_fornavn@mit_efternavn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mod/med hinanden.
>
> Det skal ikke være for avanceret, min søn er 7 år, så bilspil eller

Hvis det er muligt at finde det i nogen butik her i lille Danmark, så vil
jeg helt sikkert anbefale bil-spillet 1nsane, ja, det staves med et ettal
først. Jeg vil æde min gamle hat på at det er et spil der vil more knægten

Det er et efterhånden gammelt spil, men det ses ikke, og underholdningen er
formidabel.

Hagar

Fra : Brian Hansen

Dato : 14-05-07 23:15

http://www.codemasters.com/insane/eng/html/index.html

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : mop

Dato : 17-05-07 11:25

det er et godt spil ... har det selv og spiller med mine nevøer på 5 og
7 År. ren griner

Mogens

Fra : Brian Hansen

Dato : 17-05-07 12:05

mop skrev i en meddelelse:

> det er et godt spil ... har det selv og spiller med mine nevøer på 5 og 7 År. ren griner

Tror jeg da gerne, kender det dog ikke selv...
Måske sku' man tjekke det ud på et tidspunkt...

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Hagar

Dato : 17-05-07 13:23

> Tror jeg da gerne, kender det dog ikke selv...
> Måske sku' man tjekke det ud på et tidspunkt...
>
> --
> M.v.h
>
> Brian Hansen

Det er et gammel spil, så er det jeg undres, hvorfor skal nye spil være så
krævende og fylde så meget, når dette lille over fede spil gør det så godt.
Jeg ved godt der er sket en del med grafikken siden da, men alligevel.

Hagar

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 15-05-07 00:31

"Jan Selchau-Hansen" <mit_fornavn@mit_efternavn.dk> wrote in message
> [...]
> mod/med hinanden.
>
> Det skal ikke være for avanceret, min søn er 7 år, så bilspil eller

Need for Speed serien. Bare find nogle af de "gamle" De gør stadig lykke, og
er skide sjove på net, så gør det jo heller ikke noget, de er til at få for
billige penge.

/Ole

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 16-05-07 17:27

/Ole (6000) wrote:

> Need for Speed serien. Bare find nogle af de "gamle" De gør stadig
> lykke, og er skide sjove på net, så gør det jo heller ikke noget, de
> er til at få for billige penge.

Fedt, nu har vi spillet "Need for Speed, Most Wanted" et par timer.

Han er helt vild, og ikke til at få med ud og spise

tak

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 17-05-07 18:56

> Fedt, nu har vi spillet "Need for Speed, Most Wanted" et par timer.
>
> Han er helt vild, og ikke til at få med ud og spise
>
> tak

Det var da så lidt. Godt jeg kunne hjælpe lidt... Jeg har selv brugt (alt
for) mange timer

/Ole

Fra : Diablo

Dato : 15-05-07 18:08

Prøv lidt Quake 3, det er sjov på lan :)

Fra : Kim B.S.

Dato : 15-05-07 19:11

> Hvilke spil kan I anbefale som vi kan spille herhjemme på lokalnettet
> mod/med hinanden.
>
> Det skal ikke være for avanceret, min søn er 7 år, så bilspil eller
> lignende.<

Jeg bruger en del tid på "flat out" sammen med min søn. Han spiller det også
med sine venner, når de er her.
Det er vel og mærket 1'eren vi spiller.

Hilsen Kim

Fra : Kim B.S.

Dato : 15-05-07 19:16

> [...]
> mod/med hinanden.
>
> Det skal ikke være for avanceret, min søn er 7 år, så bilspil eller

Jeg glemte helt "track mania" som kan hentes her ganske gratis
http://www.trackmanianations.com/indexUk.php

Hilsen Kim