Bagrund´s farve
Fra : krahnsmart

Dato : 04-07-01 21:23

Når jeg sætter min bagrunds farve i FP som rgb 18,15,35
og laver en bagrund i photoshop af samme rgb farver, bliver farverne ikke
ens hvad gør jeg forkert?

Fra : Anders Dam

Dato : 05-07-01 09:38

krahnsmart wrote
> Når jeg sætter min bagrunds farve i FP som rgb 18,15,35

hvilken farve - er der ikke sort og dermed lig #000000 ?

forøvrigt:
photoshop kan være kalibreret til printer eller lignende.
reset photoshop eller find noget i stil med "webfarver"
i menuen (den findes øverst i de fleste programmer heh)

and

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer