MS Windows
briani 27239
"Faster user switching"
Fra : Palle Jensen

Dato : 14-05-07 19:56

Hej med Jer,

Har fået konen over på min PC og har sin egen profil. Så vi skifter
imellem vores profiler ved hjælp af "fast user switching" og det er
cool nok.

Men det irriterer mig grænseløst at hver gang jeg har været væk fra
PC'en og screensaveren er gået igang så skal jeg vælge bruger påny
når jeg "vækker" maskinen...

Kan man ikke få lortet til at blive i sin profil?

Og så lige bonus info: XP Home UK.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 14-05-07 20:04

Hejsa. Har samme problem

Fra : Pico

Dato : 14-05-07 21:23

Karsten Nielsen wrote:
> [...]

Hvorfor bruger du pauseskærm ?
--
MVH
Pico

Fra : Palle Jensen

Dato : 14-05-07 21:54

On 14 maj 2007, Pico wrote in dk.edb.system.ms-windows:

> Hvorfor bruger du pauseskærm ?

Det ved jeg ikke...

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : L.E.P.

Dato : 15-05-07 05:27

14 May 2007 20:53:31 GMT, skrev Palle Jensen
<ask_if_you_need_e-mail@invalid.invalid> :

>Det ved jeg ikke...

Hvis det er for at skåne skærmen hvis den står tændt længe uden at
blive brugt, kan du i stedet bruge Strømstyring til at slukke skærmen
helt.

Hilsen Lars

Fra : Palle Jensen

Dato : 15-05-07 18:32

On 15 maj 2007, L.E.P. wrote in dk.edb.system.ms-windows:

> Hvis det er for at skåne skærmen hvis den står tændt længe uden
> at blive brugt, kan du i stedet bruge Strømstyring til at slukke
> skærmen helt.

Njaee.... Måske var det det, men min skærm er nået over den alder
hvor jeg er pernitten.

Tak for tippet.

Slår det til. Så sparer jeg i det mindste lidt strøm når jeg er
væk...

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-05-07 16:27

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det er for at skåne skærmen hvis den står tændt længe uden at
> blive brugt, kan du i stedet bruge Strømstyring til at slukke skærmen
> helt.

Det er da vist mest et levn fra fortiden, at det var for at beskytte
skærmen.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Ole C

Dato : 14-05-07 21:26

Palle Jensen skrev blandt andet:

> [...]
> når jeg "vækker" maskinen...
>
> Kan man ikke få lortet til at blive i sin profil?

Lad være med at bruge pauseskærm. Den er der kun for sjov på moderne
maskiner.

--
vh
Ole C.

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 15-05-07 14:54

"Palle Jensen" <ask_if_you_need_e-mail@invalid.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> når jeg "vækker" maskinen...
>
> Kan man ikke få lortet til at blive i sin profil?

Fjen hak ved "Vis logonskærm ved forsættelse" i indstillinger for pauseskærm

--
/Torben

Fra : Palle Jensen

Dato : 15-05-07 18:32

On 15 maj 2007, Torben (Tilst) wrote in dk.edb.system.ms-windows:

> Fjen hak ved "Vis logonskærm ved forsættelse" i indstillinger
> for pauseskærm

Har hele tiden været fjernet.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 16-05-07 22:07

On 15 May 2007 17:32:18 GMT, Palle Jensen
<ask_if_you_need_e-mail@invalid.invalid> wrote:

>Har hele tiden været fjernet.

Også på samme side under strømstyring og her under avanceret?

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Palle Jensen

Dato : 17-05-07 12:05

On 16 maj 2007, Poul Erik Lindaa wrote in dk.edb.system.ms-windows:

> Også på samme side under strømstyring og her under avanceret?

Begge teder ja.

Men jeg har opgivet. Lavet løsningen med at slå skåneren fra.

Og så ryger jeg på Mac i næste måned og så kan det ryge og rejse

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen