MS Windows
briani 27239
Microsoft Update, nyeste version?
Fra : BRSF \(DK\)

Dato : 14-05-07 09:29

Hvad er nyeste version af Microsoft Update DK?

Jeg har selv version 6. Jeg har set der er kommet en Windows Update version
7, som skulle løse en del problemer ved Update, men er i tvivl om den også
vil kunne opdatere Microsoft Update til version 7.

Bjarne

Fra : BRSF \(DK\)

Dato : 14-05-07 09:31

"BRSF (DK)" <bjafa"fjern-dette"@maildb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> version 7, som skulle løse en del problemer ved Update, men er i tvivl om
> den også vil kunne opdatere Microsoft Update til version 7.

Jeg glemte link til at hente Windows Update version 7, så det kommer her:

http://download.windowsupdate.com/v7/windowsupdate/redist/standalone/WindowsUpdateAgent30-x86.exe

Bjarne

Fra : Jack

Dato : 15-05-07 18:32

> "BRSF (DK)" <bjafa"fjern-dette"@maildb.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg glemte link til at hente Windows Update version 7, så det kommer her:

Umidelbart vil jeg anbefale alle at holde fingrene fra dette link.... jeg
trykkede og den ville instalere et eller andet hvilket jeg afbrød og nu er
min microsoft update fucket up !!!!

Fra : kep

Dato : 16-05-07 16:16

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> trykkede og den ville instalere et eller andet hvilket jeg afbrød og nu er

Hej
Har lige installeret den - virker fint her.

--
M.v.h.
kep