MS Windows
briani 27239
Java-opdatering
Fra : Mate

Dato : 13-05-07 21:26

På en XP home-edition er der problemer med Java-opdatering fra ver. 5 til 6.
Under installationen meldes:
Error 1606. Could not access network location
http://11javadl.sun.com/webapps/download/GetFile/1.6.0_01-b06/windows-i586/ja160000.cab

Er der nogen, der har et bud på hvad man kan gøre ved det?

Mvh
Poul.

Fra : Allan Vebel

Dato : 14-05-07 01:32

Mate skrev:

> Er der nogen, der har et bud på hvad man kan gøre
> ved det?

Prøv at afinstallere Java helt, og installer herefter den
nyeste version.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Mate

Dato : 14-05-07 20:46

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Prøv at afinstallere Java helt, og installer herefter den
> nyeste version.
>
> --
> Allan Vebel
> http://html-faq.dk

Hej Allan.
Tak for det hurtige svar. Jeg må tilstå, at jeg ikke er helt klar over, hvad
"Java" er for en "størrelse". Når jeg kører testprogrammet: www.0202.dk har
jeg mulighed for at afinstallere "Microsoft Java". Er det den, du foreslår
at afinstallere, eller er det SUN-Java, eller dem begge?
Jeg var så småt begyndt at afinstallere "Microsoft Java", men blev advaret
lidt inde i handlingen...

Mvh
Poul.