MS Windows
briani 27239
Vedr. Kaspersky
Fra : Steen

Dato : 13-05-07 21:23

Jeg bruger Kaspersky Internet Security 6.0 og har lige købt ny harddisk hvor
WinXP skal installeres igen. Jeg tænkte på, om der findes en måde hvor man
kan flytte det som man har "lært" den tidligere udgave, over på den nye
harddisk? Det er vist noget med, at programmet "lærer" hvad der er spam og
hvad der ikke er. Og det er lidt surt at skulle til at starte forfra med at
fortælle programmet alt det. Det tager jo måneder.
Håber nogen kan svare.

MVH Steen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-05-07 00:52

Steen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Håber nogen kan svare.

Ellers prøv i gruppen for virus-programmer - den hedder:

Jan

Fra : Steen

Dato : 14-05-07 01:37

Jan Vestergaard wrote:
> Ellers prøv i gruppen for virus-programmer - den hedder:

Der har jeg prøvet...

Fra : Rado

Dato : 14-05-07 13:11

Kaspersky support?

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : Snuden

Dato : 14-05-07 17:54

On Mon, 14 May 2007 14:11:02 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Kaspersky support?

Åbn Kaspersky's kontrolpanel => klik på Settings (øverst til højre) =>
klik på Save...
--
Snuden

Fra : Snuden

Dato : 14-05-07 18:03

Alternativt: http://support.kaspersky.com/faq?qid=193239351#exporting
og http://support.kaspersky.com/faq?qid=193239351#importing

--
Snuden

Fra : Steen

Dato : 15-05-07 14:11

Snuden wrote:
> Åbn Kaspersky's kontrolpanel => klik på Settings (øverst til højre) =>
> klik på Save...

Mange tak!