Palm på 10.5?!
Fra : Esben

Dato : 15-05-07 10:46

Er der nogen der har den fjerneste idé om hvordan min Palm Tungsten T3
vil spille med Leopard?

Overvejer nemlig at anskaffe en ekstra backup, da det er en fantastisk
god PDA...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Sebastian

Dato : 17-05-07 13:31

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Er der nogen der har den fjerneste idé om hvordan min Palm Tungsten T3
> vil spille med Leopard?
Nu er 10.5 jo ikke på markedet endnu. Jeg tror ikke at Apple vil slukke
for Palm understøttelse i iSync med 10.5.

Hvis Hotsync ikke kommer til at virke i 10.5 vil MarkSpace sikkert være
klar i løbet af kort tid med en ny version af MissingSync.

Hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : Esben

Dato : 17-05-07 16:14

Sebastian <thorfinn@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvis Hotsync ikke kommer til at virke i 10.5 vil MarkSpace sikkert være
> klar i løbet af kort tid med en ny version af MissingSync.

Den syncer vist kun til Apples adressebog mm og ikke til Palm desktops?
Men jeg er nu ved at anskaffe en backup palm under alle omstændigheder -
håber så det virker på 10.5.

Jeg har desværre ikke nogen forventninger om at Palm nogensinde kommer
med et produkt der er lige så godt tom T3'eren igen. Tror deres tid er
ved at være omme - desværre - fordi ingen andre PIM's har en ordentlig
Mac integration.

iPhone ville jo være en dejlig ting, mon ikke den bliver bundet til fx
TDC og nogle hampre udgifter...

Og så længe de ikke åbner iPhone for 3.parts applikationer forbliver den
uinteressant, desværre...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Esben

Dato : 17-05-07 16:40

Sebastian <thorfinn@ofir.dk> wrote:

> Nu er 10.5 jo ikke på markedet endnu. Jeg tror ikke at Apple vil slukke
> for Palm understøttelse i iSync med 10.5.

Men 10.5 findes i beta og nogen kunne have testet det - bruger ikke
iSync til Palmen

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-05-07 20:49

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Men 10.5 findes i beta og nogen kunne have testet det

Sikkert ... med de siger med sikkerhed ikke noget ...

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-05-07 20:58

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Sikkert ... med de siger med sikkerhed ikke noget ...

10.5 builds er endnu ikke feature frozen, men forventes at blive inden
WWDC. Før 10.5 er feature frozen ville man ikke kunne sige noget mht
kompatibilitet.

Fra : Esben

Dato : 18-05-07 20:49

> 10.5 builds er endnu ikke feature frozen, men forventes at blive inden
> WWDC. Før 10.5 er feature frozen ville man ikke kunne sige noget mht
> kompatibilitet.

OK tak!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk