Hjælp til billedmappe, og visning af bille~
Fra : Kristian Emil Hansen

Dato : 15-05-07 09:15

Hejsa

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside. Jeg har lavet et java
script der viser billeder i en tilfældig rækkefølge. Men jeg vil
gerne have flere billeder at vælge i mellem end de syv jeg har
præciseret i den .js fil jeg har lavet til at styre billederne.
Er der en måde hvorpå man kan linke en billedmappe og derved
trække billeder fra denne, uden at jeg skal til at skrive navnet
på hvert enkelt billede?

På forhånd mange tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-05-07 10:15

Kristian Emil Hansen skrev:

> [...]
> Er der en måde hvorpå man kan linke en billedmappe og derved
> trække billeder fra denne, uden at jeg skal til at skrive navnet

Hvis det skal styres af et JavaScript, må du forhøre dig i
<news:dk.edb.internet.webdesign.clientside> der handler om den
slags programmering.

Det kan også styres af et serversidescript som f.eks. PHP (der er
andre muligheder). Det kan man få hjælp til i

Det kan ikke laves i ren HTML+CSS.

--
Bertel