"-= JF =- priv" <o@o.o> skrev i meddelelsen
news:df765$4648cb05$3e3d8c6c$19625@news.arrownet.dk...
> "BH" <Brian@Hansen.dk> skrev i en meddelelse
> news:1179159065.980025.310840@q75g2000hsh.googlegroups.com...
>
>> Jeg har mange vigtige mails som jeg ikke har fået, og folk
>> ringer og spørger, om hvad de mærkelige retur mails de
>> modtager
>> betyder.
>
> Helt ærligt - Så ligger du som du har redt!
Nu er det jo ikke en moralsk pegefinger manden har brug for, men
alene et råd eller en kommentar der kan føre til en løsning. Man
kan ikke som almindelig forbruger altid gennemskue, hvad
realiteterne er, når der står at man er professionel i
håndteringen af folks mails - og det er jo ikke en "gratis"
tjeneste - den henter sine penge via reklamer m.v. At så
brugerne ikke skal betale for den betyder jo ikke at de ikke kan
stille krav.
Naturligvis må man sige at når man anvender mail-systemer som
man ikke kan få support til, så er man lige så meget på herrens
mark som når man benytter sig af Linux i diverese udgaver.
Folk praler med at Linux er gratis - og det er til dels korrekt,
men det besvær man kan have med at anvende skidtet, og de
muligheder der er for at få support til netop ens problemer er
så godt som ikke-eksisterende.
Jo, man har en slags diskussionsgrupper, men her skal man vente
på om folk overhovedet gider at svare - med Microsoft fx kan man
da i det mindste betale sig fra problemets løsning.
Og hos andre udbydere der har billige/gratis løsninger koster
det ikke en formue at få svar på sit specielle problem.
Men anvendelsen af gratis webmails kan godt skabe problemer på
samme måde som Linux: har man ikke mulighed for at kontakte
folk direkte om problemet, så er der desværre ikke noget at
gøre. Det er naturligvis surt, men sådan er betingelserne,
desværre -intet er gratis her i tilværelsen.
Løsningen kan være at stille spørgsmål til Jubiis debatside - og
læs i øvrigt følgende på siden:
"For enkelte brugere er der i øjeblikket problemer med at
modtage mails til konto hvor adressen er en anden en jubii.dk.
Vi arbejder på problemet - og beklager ulejligheden."
Prøv i øvrigt dette link:
http://information.jubii.dk/ShowSupport.aspx
>
> Hvis din mailkorrespondance virkelig er så vigtig, er det da
> meget uprofessionelt af dig at lægge den i hænderne på en
> gratis 'tag-det-som-det-kommer' mailservice.
Hvis du havde set reklamematerialet, ville du næppe selv være i
tvivl om at det er en seriøs udbyder.