Bluetooth: Sony mobil og Blaupunkt håndfri
Fra : Klaus Jensen

Dato : 14-05-07 13:22

Hej

Jeg har en SE K800i og er ved at købe en Blaupunkt autoradio med håndfri
funktionalitet indbygget (inkl. mikrofon).

Er der nogen der har erfaring med den kombination? Er funktionaliteten via
bluetooth så standardiseret, at jeg kan forvente at en ny autoradio og en
nyere mobiltelefon med bluetooth uden videre bare spiller sammen?

- Klaus

Fra : Peder[8830]

Dato : 14-05-07 15:08

"Klaus Jensen" <spammers@buninhellmotherfuckers.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bluetooth så standardiseret, at jeg kan forvente at en ny autoradio og en
> nyere mobiltelefon med bluetooth uden videre bare spiller sammen?

Hejsa Klaus.

Er selv ved at undersøge markedet...og har selv været så godt som hoppet på
en Blaupunkt. Ifølge producent og forhandlere af produktet...så skulle det
spille sammen som hånd i handske.
Andre nævner det også....og var det ikke fordi jeg selv var lidt krakilsk og
ville bibeholde både display og ratbetjening af min autoradio....(I min
Opel) så havde jeg faktisk købt en Blaupunkt for en uge siden

Peder