Mystisk symbol i N2600
Fra : Henrik Enslev

Dato : 11-05-07 19:28

Hej
På min Nokia 2600, som jeg har haft et godt stykke tid nu, og mener jeg
kender, dukkede der pludseligt et båndoptagersymbol op i menulinien
idag. Den var ledsaget af en tekst i displayen nogenlunde sådanher: " du
har modtaget en lydbesked" jeg så den kun kortvarigt, og den forsvandt
da jeg låste telefonen op.

JEg har ringet til telefonsvarer og aflyttet, men det påvirker ikke
båndoptager symbolet.

I brugerhåndbogen som jeg hentede fra Nokias hjemmeside er der intet om
et båndoptagersymbol i displayet. Symbolet er øverst til venstre.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 11-05-07 20:01

"Henrik Enslev" <no@spam.nix> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I brugerhåndbogen som jeg hentede fra Nokias hjemmeside er der intet om
> et båndoptagersymbol i displayet. Symbolet er øverst til venstre.

Det er ikke en talemeddelse?

Fra : Henrik Enslev

Dato : 11-05-07 20:14

Nikolaj Svendsen <nikolaj@logtech.dk> wrote:

> "Henrik Enslev" <no@spam.nix> skrev i en meddelelse

> Det er ikke en talemeddelse?

Jo det tror jeg præcist det er. Men hvad er en talemeddelelse, og
hvordan får jeg fat i den og hører den? - jeg er helt blank

Fra : Niels Andersen

Dato : 11-05-07 21:41

Henrik Enslev wrote:
> [...]
> da jeg låste telefonen op.
> JEg har ringet til telefonsvarer og aflyttet, men det påvirker ikke

Nogle gange vises "telefonsvarer-symbolet" selv om der ikke er nogen
besked. Så er det nemmeste nok at indtale en besked, og så aflytte den.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Henrik Enslev

Dato : 12-05-07 12:23

Niels Andersen <niels-usenet@myplace.dk> wrote:

> Nogle gange vises "telefonsvarer-symbolet" selv om der ikke er nogen
> besked. Så er det nemmeste nok at indtale en besked, og så aflytte den.

Har prøvet det. det påvirker ikke symbolet;-(