Nokia 6280 - Baggrunde
Fra : Jørgen

Dato : 10-05-07 16:52

Nokia 6280

Jeg vil gerne bruge min kalenderfunktion i telefonen. Den er jo så nem at
betjene, når jeg kan gøre det på computeren og overføre via Bluetooth.

Men jeg har dårlige øjne og kan ikke se kalenderen på grund af den urolige
baggrund, den har.

Ved nogen her, hvorledes jeg skifter baggrunden ud i kalenderen? I så fald
vil jeg lave et helt hvidt billede til formålet, og så kan jeg se
kalenderen. Det kan f.ex. lægges i
Nokia\Telefonhukommelse\Galleri\Grafik\Baggrunde\HVID.jpg. - eller kan det?
Jeg mener ikke, jeg ved hjælp af Irfan View kan komme ind i den mappe.

Og hvis jeg får det ind et sted, hvor finder jeg så den funktion, jeg
udskifter baggrund med i kalenderen?

Jørgen