TomTomgo på K750i...
Fra : FK

Dato : 06-05-07 16:21

Hej
Jeg har hørt at tomtomgo kan fungere på en k750i, er der nogen der har
erfaring med det??

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 06-05-07 17:25

> Jeg har hørt at tomtomgo kan fungere på en k750i, er der nogen der har
> erfaring med det??

Jeg tvivler. TomTom kræver som minimum SymbianOS / WindowsMobile, og det
"farligste" en K750i kan køre er Java.

Troels

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 06-05-07 20:19

"FK" <kyhn@f-kyhn.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har hørt at tomtomgo kan fungere på en k750i, er der nogen der har
> erfaring med det??

Kender ikke til at den skal kunne køre TomTomGo pga. "operativsystemet" i
telefonen, men kører Wayfinder på min egen - det fungerer fint. Den henter
dog data hver gang den skal beregne ny rute, så det ville være fint med et
"fast system" på samme måde som en alm. TomTom eller lign.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : FK

Dato : 07-05-07 15:59

ok, Jeg har også set Wayfinder, men er det ikke dyrt at bruge når den snak
hente nye data hver gang den beregner routen.??

Hvad er dine erfaringer med, er det stabilt og ikke et "skod" produkt man
bliver taget ved røven af.??

/Flemming

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 14-05-07 19:30

> ok, Jeg har også set Wayfinder, men er det ikke dyrt at bruge når den snak
> hente nye data hver gang den beregner routen.??

Det koster ikke mig så meget - maks 30-40 kr. om måneden. Men det kommer
meget an på hvordan man bruger det. Jeg bruger det kun, når jeg skal finde
et sted hen, hvor jeg ikke kender vejen. Den er ikke tændt konstant når jeg
kører bil. Jeg bruger heller ikke kortvisning, men blot angivelse med pile,
hvor jeg skal hen.

> Hvad er dine erfaringer med, er det stabilt og ikke et "skod" produkt man
> bliver taget ved røven af.??

Jeg købte det for omkring 1400,- inkl. bluetooth GPS antenne. Det fungerer
stabilt for mig - enkelte gange har den meldt lidt underligt med pilene
omkring vognbaneskift - men det havde måske været lettere for mig at se,
hvis jeg havde brugt kortvisning. Jeg er ganske godt tilfreds, men skal jeg
til udlandet, så vil jeg nok foretrække en TomTom eller lign. "stationær"
ting.