Nokia 6280 software update
Fra : Jesper Godsk Nielsen

Dato : 05-05-07 17:52

Hej

Sidder med en nokia 6280 med "3" software v 03.81.

jeg vil meget gerne ha den oprindelige nokia soft i den, og har set at der
findes en 5.92 og en 6.1. Spørgsmålet er om jeg kan klare jobbet
herhjemmefra med en pc og et usb kabel eller og den skal ind over et
serviceværksted.

Den Nokia software update v 1.3.60EN burde kunne klare jobbet, men det ser
ud som om den kun understytter en model 6288(som vistnok er samme hardware),
har jeg en mulighed eller skal jeg glemme det og sende den ind til
opdatering ?

m.v.h.
--
Jesper Godsk Nielsen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-05-07 07:13

Sat, 5 May 2007 18:52:29 +0200, skrev Jesper Godsk Nielsen, på 19
linier, i <463cb64d$0$14035$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, :

> [...]
>ud som om den kun understytter en model 6288(som vistnok er samme hardware),
>har jeg en mulighed eller skal jeg glemme det og sende den ind til

Tror nok du får "3" igen. men gå på serviceværksted og det ordnes
gratis incl tjek af telefonen.

(Det fik jeg incl ny højtaler, havde da ikke engang garanti bevis med)

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Jesper Godsk Nielsen

Dato : 06-05-07 19:41

> Tror nok du får "3" igen. men gå på serviceværksted og det ordnes
> gratis incl tjek af telefonen.

hmm ikke lige det svar jeg havde håbet på. Nu har jeg i mellemtiden selv
fundet sidste nye software v 6.1og en masse andre opdateringsværktøjer, er
der nogen som ved hvilket kabel den kræver for at lave opdateringen ?

/ Jesper.

Fra : Ped

Dato : 06-05-07 20:52

Jesper Godsk Nielsen skrev:

> hmm ikke lige det svar jeg havde håbet på. Nu har jeg i mellemtiden selv
> fundet sidste nye software v 6.1og en masse andre opdateringsværktøjer,
> er der nogen som ved hvilket kabel den kræver for at lave opdateringen ?

Har du ikke det USB kabel der fulgte med telefonen? Det bruger jeg når
jeg flytter data, og det virker udmærket. Min version af Nokia PC Suite
er 6.83.14.1, og der er et menupunkt der hedder "Opdatér telefonens
software" - jeg har blot ikke turdet bruge det endnu! Måske er det den
vej du skal. Jeg er MEGET interesseret i at høre om det lykkes for dig.
Held og lykke!

M.v.h.

Jens L. Pedersen
Nokia 6280 v. 3.51

Fra : Jesper Godsk Nielsen

Dato : 07-05-07 05:09

> Har du ikke det USB kabel der fulgte med telefonen?

Nej jeg har ikke det originale kabel, jeg har ikke selv haft telefonen fra
ny. Men kan jeg ikke lokke dig til at tjekke hvad kablet hedder, mener det
står på en lille sticker i usb enden af det.

Jeg gir gerne lyd om hvordan det går med en opdatering.Jeg er ikke så
nervøs for den, da det er en jeg hår fået som defekt.

/Jesper

Fra : Ped

Dato : 07-05-07 05:45

Jesper Godsk Nielsen skrev:

> Nej jeg har ikke det originale kabel, jeg har ikke selv haft telefonen
> fra ny. Men kan jeg ikke lokke dig til at tjekke hvad kablet hedder,
> mener det står på en lille sticker i usb enden af det.

Værsgo'!

NOKIA
Type: CA-53
108882621350