S700i lyd i højtaler
Fra : Henning Lund

Dato : 05-05-07 15:04

Er denne telefon meget lav i højtaleren fra original af, eller
er det højtaleren der har taget skade af støv fugt mm?
Hvis det er en skade, hvor kan man få skiftet højtaleren, og
nogen der ved om det kan betale sig, eller man skal smide
telefonen i et hul i vejen?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-05-07 20:29

> Er denne telefon meget lav i højtaleren fra original af, eller
> er det højtaleren der har taget skade af støv fugt mm?

Hvilken højttaler tænker du på? Den store der sidder på bagsiden eller den
lille som man lægger op til øret?
Den man lægger op til øret var meget høj på min daværenden S700i. Jeg var
nødt til at have den på laveste volumen-setting, ellers var den for høj.

> Hvis det er en skade, hvor kan man få skiftet højtaleren, og
> nogen der ved om det kan betale sig, eller man skal smide
> telefonen i et hul i vejen?

Prøv at kontakte et service-center og få en pris..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Henning Lund

Dato : 05-05-07 20:56

Martin Sørensen skrev:

> [...]
> Den man lægger op til øret var meget høj på min daværenden
> S700i. Jeg var nødt til at have den på laveste
> volumen-setting, ellers var den for høj.

Det er den ved øret

> Prøv at kontakte et service-center og få en pris..

Hvor ligger der et brugbart et henne, vestjylland?