Nokia og bluetooth
Fra : Steen

Dato : 05-05-07 12:22

Jeg har fået en Nokia 6288 og ville gerne lege med bluetooth. Hvad og hvor
køber jeg en bluetooth enhed til min stationære PC og til min bærbare. Kan
man få en USB-"dimmer" eller lignende?

/Steen

Fra : Niels Andersen

Dato : 05-05-07 12:43

Steen wrote:
> Jeg har fået en Nokia 6288 og ville gerne lege med bluetooth. Hvad og hvor
> køber jeg en bluetooth enhed til min stationære PC og til min bærbare. Kan
> man få en USB-"dimmer" eller lignende?

Ja, du kan bare købe en tilfældig USB-dimmer, fx. denne:
http://thansen.dk/product.asp?c=897832190&n=-2138297649&pn=-2138297647

Så vidt jeg har forstået er disse USB Bluetooth dongles "driverless",
dvs. det er bedst for alle parter hvis du glemmer den driver der evt.
følger med.

Den nævnte dongle virker i hvert fald glimrende i Linux og Windows XP
med indbyggede drivere. Det kan så være at du vil have noget software
for at få noget mere funktionalitet, men der fraråder jeg som sædvanligt
som udgangspunkt at bruge det, der evt. følger med.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-05-07 13:14

"Steen" <steen@cutie.dkx> skrev i en meddelelse
> [...]
> køber jeg en bluetooth enhed til min stationære PC og til min bærbare. Kan

Jeg købte en USB Bluetooth dongle i ALDI til 99 kr, satte den i USB porten
på computeren og vupti så kørte det.

http://www.bluetinum.net/ifrViewProduct.asp?ID=6118

Venlig hilsen

Jesper c",)

Fra : Steen

Dato : 05-05-07 14:45

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:463c7514$0$8690$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> på computeren og vupti så kørte det.
>
> http://www.bluetinum.net/ifrViewProduct.asp?ID=6118

Hmm... www.Aldi.dk har umiddelbart at se ikke flere, og hvordan handler med
med Bluetinum - man kan jo ikke købe noget på deres hjemmeside.

/Steen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-05-07 14:49

> [...]
>>

> Hmm... www.Aldi.dk har umiddelbart at se ikke flere, og hvordan handler
> med med Bluetinum - man kan jo ikke købe noget på deres hjemmeside.

Hejsa

Jeg har været i ALDI i dag og de har flere.
Det er Odense S.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Steen

Dato : 05-05-07 15:39

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:463c8b56$0$2963$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Jeg har været i ALDI i dag og de har flere.
> Det er Odense S.

Jamen så vil jeg kigge efter når jeg i morgen alligevel skal Aldi (København
Vesterbro)

/Steen

Fra : ai

Dato : 05-05-07 13:18

Jabra A320s bluetooth Stero USB Adapter.
/ai