Telmore er for dyrt
Fra : Brother Tuck

Dato : 05-05-07 06:09

for mig. Hvem har et abb. hvor der er FRI tlf forbrug til billige penge ?
(jeg bruger typisk 500 kr /måned hos Telmore)

Fra : Uni Bull

Dato : 05-05-07 06:28

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> for mig. Hvem har et abb. hvor der er FRI tlf forbrug til billige penge ?
> (jeg bruger typisk 500 kr /måned hos Telmore)

Telia har noget til kr. 300,- incl. fri tale (dog max 200 min til andre
selskabers mobilnumre).

--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Frank R.

Dato : 05-05-07 07:29

On Sat, 5 May 2007 07:09:10 +0200, "Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk>
wrote:

>for mig. Hvem har et abb. hvor der er FRI tlf forbrug til billige penge ?
>(jeg bruger typisk 500 kr /måned hos Telmore)

Som en anden har skrevet er der Telia.

Sonofon har også noget der koster 400 kr om måneden for 48 timers
snak. Dog kommer der 25 øre i opkald oveni som ikke er med i de 400
kr.

http://www.sonofon.dk/privat/produkter/mobil/fri_snak/index.shtml

--
Hilsen
Frank

Fra : Snuden

Dato : 05-05-07 08:46

"Frank R." <frankrasx2@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Eller TDC Mobil, som har Danmarks bedste dækning og som du kender fra
Telmore. Max tale

http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_mob_mt

399 Kr/md for op til 48 timers tale. Opkaldsafgift 29 øre.

Snuden

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-05-07 11:49

Brother Tuck skrev den 05-05-2007 07:09:
> for mig. Hvem har et abb. hvor der er FRI tlf forbrug til billige penge ?
> (jeg bruger typisk 500 kr /måned hos Telmore)

Hvordan forbrug?

Tale, sms, mms?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk