Valg af afløser for Nokia 9500
Fra : Karsten Madsen

Dato : 03-05-07 17:00

Hejsa!

Jeg skal finde en afløser til min nuværende Nokia 9500, men er lidt i
tvivl om hvad jeg skal vælge. Mine behov er særligt:

*GOD batterilevetid
*God kalender på niveau med 9500'eren
*Vægt under de nuværende 250 gr.
*Godt QWERTY tastatur (S/E P990I's er for dårligt)
*Stort display
*email klient + internet browser
*WLAN og bluetooth tilslutning

Jeg har kigget lidt på diverse telefoner, og er umiddebart mest lun på
Nokia E61i - men inspiration til at overveje andre telefoner modtages
meget gerne!

Mvh.
Karsten

Fra : Jesper

Dato : 24-05-07 22:44

On Thu, 03 May 2007 17:59:53 +0200, Karsten Madsen wrote:

> [...]
>
> Jeg har kigget lidt på diverse telefoner, og er umiddebart mest lun på
> Nokia E61i - men inspiration til at overveje andre telefoner modtages

Check lige den kommende E90...

http://www.nokia.dk/phones/e90/

Den er mindre en 9500, men med større skærm og indeholder flere funktioner
end nogen anden mobil på markedet idag inklusive et fuld keyboard.
Spørgsmålet er selvfølgelig hvad prisen bliver - 9500 var dog heller ikke
just billig da den var på sit højeste.