Det er sgu LIDT sjovt
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-04-07 08:53

At følge Dansk Fjolseparti (undskyld udtrykket)

De himler op om at muslimer ikke kan sidde i folketinget hvis de går ind for
dødsstraf, men nu viser det sig at Søren Krarup "i visse tilfælde" (bemærk
samme formulering er brugt af de muslimer der er belvet spurgt om emnet)
godt kan gå ind for dødsstraf.

Hvad sker der for manden??

er han konverteret?
eller er det bare fandens oldemor der er på vej i kloster??

Intet parti har en evne til at udstille deres populisme og manglende indsigt
som DF

Peter

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 27-04-07 09:07

Peter K. Nielsen skrev:
> [...]
> samme formulering er brugt af de muslimer der er belvet spurgt om emnet)

Nej kan tilhøre bare den modsatte retning af Islam, den som hedder Indre
Mission

> Intet parti har en evne til at udstille deres populisme og manglende indsigt
> som DF

Det er da rosværdigt. De fleste partier er for dårlige til dette.

Fra : pm

Dato : 27-04-07 09:07

Peter K. Nielsen wrote:
> [...]
> eller er det bare fandens oldemor der er på vej i kloster??
>
> Intet parti har en evne til at udstille deres populisme og manglende

Uden at have en mening om noget parti, så men jeg at kunne skelne sagerne
lidt mere fra hinanden. Spørgsmålet er vel næppe om man går ind for
dødsstraf ( ved godt spørgsmålet altid stilles sådan) men om man mener, at
selv "mindre" forbrydelser som utroskab skal straffes med den hårdeste dom,
nemlig dødsstraf.

Jeg føler mig ret overbevist om, at hovedparten i den danske befolkning på
visse typer forbrydelser og visse typer mennesker, gerne ser dødsdom
eksekveret. Her vil jeg da ikke undlade at friholde pædofile, dette ALENE
for at sikre ofret, som ellers ville kunne udsættes for muligt drab
efterfølgende. Som illustration kan det tjene at forestille sig pædofili
straffrit, så var det jo ikke "nødvendigt "at skade ofret yderligere. At jeg
er 100 % mod pædofili er vel unødigt at nævne
pm

Fra : Frank

Dato : 27-04-07 09:10

Hej

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for dødsstraf, men nu viser det sig at Søren Krarup "i visse tilfælde"
> (bemærk samme formulering er brugt af de muslimer der er belvet spurgt om

Personligt har jeg ikke et problem med at en tilhænger af dødsstraf sidder i
folketinget. Det er trods et personligt valg om man er tilhænger af
dødsstraf.

Når det er sagt er der visse partier der som en del af deres grundlag har
modstand mod dødsstraf og jeg kan ikke forstå at sådanne partier kan
opstille kandidater der ikke entydig tager afstand fra dødstraf.

DF er som parti imod dødstraf, men har tidligere udtrykt forståelse for
henrettelser, senest henrettelsen af Saddam Hussain. Så Krarup er vel bare i
overensstemmelse med partiets linie?

Mvh
Frank

--
Så gør vi sådan når vi rydder et hus, rydder et hus, rydder et hus.
Så gør vi sådan når vi rydder et hus, tidligt torsdag morgen.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-04-07 09:59

"Frank" <far@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> henrettelser, senest henrettelsen af Saddam Hussain. Så Krarup er vel bare

så hvad mener DF egentlig om omnet??

de er imod det men har forståelse for det?

Peter

Fra : Frank

Dato : 27-04-07 10:27

Hej

> så hvad mener DF egentlig om omnet??
>
> de er imod det men har forståelse for det?

Tilsyneladende korrekt.

I en pressemeddelelse ifm. Saddam's henrettelse siger Søren Espersen:

"Dansk Folkeparti er modstander af dødsstraf, men Søren Espersen udtrykker
forståelse for irakernes beslutning. "

http://www.danskfolkeparti.dk/sw/frontend/newsletterpreview.asp?id=631&template_id=13&mbid=19123

Så Krarups udtalelser er måske ikke så langt fra DF's officielle holdning,
som vel er et eller andet i retning af at "vi er imod dødsstraf, men dog
ikke så meget i mod at det gør noget".

Mvh
Frank

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-04-07 10:38

"Frank" <far@nosmap.dk> wrote in message
> [...]
> som vel er et eller andet i retning af at "vi er imod dødsstraf, men dog

Må man nu ikke have forståelse for andres kultur? Er der ikke fandens til
forskel på at henrette en mand som har været skyld i hundredetusinders død,
og så at have generel dødsstraf? De kunne aldrig være sikre på at en
fraktion af sunnierne ikke ville forsøge at storme et fængsel som Saddam var
placeret i.

Vi havde jo også dødsstraf efter krigen, OG vi henrettede især de små fisk.

Fra : Frank

Dato : 27-04-07 11:50

Hej

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Må man nu ikke have forståelse for andres kultur? Er der ikke fandens til
> forskel på at henrette en mand som har været skyld i hundredetusinders
> død, og så at have generel dødsstraf?

Jo da, jeg anderkender også at f.eks. Kina og USA har dødsstraf og benytter
den.

Men JEG kan ikke have den holdning at jeg er imod dødsstraf og så have
forståelse for at den bliver anvendt.

Enten er jeg mod dødsstraf og så er det i alle tilfælde. Ellers er jeg for
dødsstraf.

Og jeg kan godt være for og så mene at dødsstraffen kun skal tages i
anvendelse i nogle få, meget specielle tilfælde. Men det ændre ikke på at
jeg er for.

I dette tilfælde prøver DF at blæse og have mel i munden samtidig.

> Vi havde jo også dødsstraf efter krigen, OG vi henrettede især de små
> fisk.

Straffene generelt blev givet til små fisk. Det er ikke mit indtryk at de
der blev henrettet generelt var specielt små fisk.

Mvh
Frank

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-04-07 11:52

> [...]
> jeg er for.
>
> I dette tilfælde prøver DF at blæse og have mel i munden samtidig.

Hvorfor dog det? Er der en naturlov om lige emnet dødsstraf, som betyder at
man ikke kan acceptere helt exceptionelle udntagelser?

Fra : Frank

Dato : 27-04-07 12:15

Hej

> Hvorfor dog det? Er der en naturlov om lige emnet dødsstraf, som betyder
> at man ikke kan acceptere helt exceptionelle udntagelser?

Givet konsekvensen af straffen, så er det min holdning at en afvisning af
dødsstraf må være totalt. Der kan ikke være undtagelser.

Er man for dødsstraf kan man så være for at den kun eksekverets i
exceptionelle tilfælde.

Det er så min holdning. Jeg har det på samme måde med abort. Jeg er for
abort, men går ind for at der eksisterer nogle grænser for hvor langt henne
i graviditeten man kan foretage den f.eks.

Mvh
Frank

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-04-07 12:40

> Givet konsekvensen af straffen, så er det min holdning at en
> afvisning af dødsstraf må være totalt. Der kan ikke være undtagelser.

Det er så din holdning, der ikke nødvendigvis deles af alle andre.

> Er man for dødsstraf kan man så være for at den kun eksekverets i
> exceptionelle tilfælde.

Jada. Hvad skulle forhindre dén holdning? Jeg går f.eks. ind for, at
politi/militær - f.eks. i forbindelse med en gidsel-aktion - på stedet
foretager sig det nødvendige for at sikre, at vi ikke efterfølgende skal
have terrorister sidende i danske fænglser med deraf følgende fare for
befrielsesaktioner og lign. Omvendt mener jeg ikke, vi i et civiliseret
samfund som det danske skal kunne idømme dødsstraf. Jeg finder eksempelvis
den amerikanske skik med institutionaliseret statsdrab for afskyelig.

> Det er så min holdning. Jeg har det på samme måde med abort. Jeg er
> for abort, men går ind for at der eksisterer nogle grænser for hvor
> langt henne i graviditeten man kan foretage den f.eks.

Ja. Andre kan så have andre grænser end dig, og stadig gå ind for abort.

Nuancer, Frank, nuancer.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank

Dato : 27-04-07 13:59

> Det er så din holdning, der ikke nødvendigvis deles af alle andre.

Så tager andre fejl

> [...]
> foretager sig det nødvendige for at sikre, at vi ikke efterfølgende skal
> have terrorister sidende i danske fænglser med deraf følgende fare for

Den er så IMHO ikke dødstraf, men lovligt nødværge. Det kræver dog at man
ikke dræber de formodede terrorister bare for at undgå at sætte dem foran en
dommer og i fængsel. Det ville være mord.

> Omvendt mener jeg ikke, vi i et civiliseret samfund som det danske skal
> kunne idømme dødsstraf. Jeg finder eksempelvis den amerikanske skik med
> institutionaliseret statsdrab for afskyelig.

Enig.

> Nuancer, Frank, nuancer.

Nej da - kun sort og hvidt. Alt andet gør forståelse muligt og forkorter
debatten

Mvh
Frank

ps. Gad vide hvor mange der overser smilierne....

Fra : Alucard

Dato : 27-04-07 15:29

On Fri, 27 Apr 2007 14:58:57 +0200, "Frank" <far@nosmap.dk> wrote:

>Den er så IMHO ikke dødstraf, men lovligt nødværge. Det kræver dog at man
>ikke dræber de formodede terrorister bare for at undgå at sætte dem foran en
>dommer og i fængsel. Det ville være mord.

Det mener jeg ikke.... Hvis en terrorist truer med at myrde et gidsel,
så skal han have en kugle lige mellem øjnene (for at være sikker)....

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-04-07 15:33

> "Frank" <far@nosmap.dk> skrev i en meddelelse

> Det er så din holdning, der ikke nødvendigvis deles af alle andre.

nej men heldigvis af et overvældende flertal af den danske befolkning

Peter

Fra : Alucard

Dato : 27-04-07 13:22

On Fri, 27 Apr 2007 13:14:31 +0200, "Frank" <far@nosmap.dk> wrote:

>Givet konsekvensen af straffen, så er det min holdning at en afvisning af
>dødsstraf må være totalt. Der kan ikke være undtagelser.

Selvfølgelig kan der det....

Jeg er generelt imod dødsstraf, men hvis nogen voldtager og myrder en
af mine døtre, så vil jeg med glæde udføre henrettelsen personligt....

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 27-04-07 13:25

Alucard wrote:

> Jeg er generelt imod dødsstraf, men hvis nogen voldtager og myrder en
> af mine døtre, så vil jeg med glæde udføre henrettelsen personligt....

.... og jeg hjælper dig gerne

/Kim

Fra : Frank

Dato : 27-04-07 14:02

Hej

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er generelt imod dødsstraf, men hvis nogen voldtager og myrder en
> af mine døtre, så vil jeg med glæde udføre henrettelsen personligt....

Den med 'Jeg er generelt imod xxx, men.....' er IMHO tegn på at der er
nogle principieller sager hvor man ikke er afklaret personligt.

Jeg siger at jeg for dødsstraf, men det skal være reserveret til særligt
tilfælde og jeg ser iøjeblikket indet behov for at benytte straffen i den
danske straffelov.

Mvh
Frank

Fra : Alucard

Dato : 27-04-07 15:27

On Fri, 27 Apr 2007 15:02:15 +0200, "Frank" <far@nosmap.dk> wrote:

>Den med 'Jeg er generelt imod xxx, men.....' er IMHO tegn på at der er
>nogle principieller sager hvor man ikke er afklaret personligt.

Jeg er helt afklaret... Hvis en morder bliver taget på fersk gerning
og der ikke engang er en mikroskopisk chance for at det ikke var ham
alligevel, så siger jeg "Af med knoppen"....

Fra : Peter Bang

Dato : 27-04-07 17:20

> [...]
>og der ikke engang er en
>mikroskopisk chance for at det ikke var ham
>alligevel, så siger jeg "Af med knoppen"....

Og så må vi jo håbe på, at han ikke blot myrdede i hævnrus pga.
offerets tidligere gerninger mod en eller anden, der stod den
nye morder tilpas nær til, at du finder det eeeh glædeligt.

Fra : Alucard

Dato : 27-04-07 18:33

On 27 Apr 2007 16:20:14 GMT, Peter Bang <peterbang@UXMBEprivat.dk>
(slet UXMBE) wrote:

>Og så må vi jo håbe på, at han ikke blot myrdede i hævnrus pga.
>offerets tidligere gerninger mod en eller anden, der stod den
>nye morder tilpas nær til, at du finder det eeeh glædeligt.

Det er ingen undskyldning for at myrde nogen....

En sådan person kan få tilbudt at trykke på aftrækkeren, når den
oprindelige morder skal henrettes...

Fra : Peter Bang

Dato : 27-04-07 18:53

> [...]
>
>Det er ingen undskyldning for at myrde nogen....
>
>En sådan person kan få tilbudt at trykke på aftrækkeren, når den

Altså noget med, at ofres efterladte skal være bødler? Det lyder
festligt alt sammen. Og visionært.

Fra : @

Dato : 27-04-07 15:11

On Fri, 27 Apr 2007 14:21:54 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Jeg er generelt imod dødsstraf, men hvis nogen voldtager og myrder en
>af mine døtre, så vil jeg med glæde udføre henrettelsen personligt....

det vil sige at du ikke ønsker at andre må gøre som du gerne vil have
lov til at gøre?

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Alucard

Dato : 27-04-07 18:34

On Fri, 27 Apr 2007 16:10:51 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>det vil sige at du ikke ønsker at andre må gøre som du gerne vil have
>lov til at gøre?

Hvis en morder dømmes til døden, så er det ikke mord at skyde ham, men
simpel fjernelse af affald....

Fra : @

Dato : 27-04-07 22:54

Fra : Alucard

Dato : 27-04-07 23:34

On Fri, 27 Apr 2007 23:53:42 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>det vil sige at du ikke ønsker at andre må gøre som du gerne vil have
>lov til at gøre?

Hvis en morder tages på fersk gerning og man er 1000% sikker på at han
er skyldig, så mener jeg at dødsstraf er rimeligt.... Ellers ikke....

Fra : @

Dato : 28-04-07 10:46

On Sat, 28 Apr 2007 00:33:58 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Hvis en morder tages på fersk gerning og man er 1000% sikker på at han
>er skyldig, så mener jeg at dødsstraf er rimeligt.... Ellers ikke....

det nævningeting der dømte "Pedal" Ove var også helt sikre,

ellers kunne de jo ikke have dømt ham

12 år senere viste det sig jo at der var begået en fejl

Fra : Alucard

Dato : 28-04-07 13:41

On Sat, 28 Apr 2007 11:45:46 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>det nævningeting der dømte "Pedal" Ove var også helt sikre,
>
>ellers kunne de jo ikke have dømt ham
>
>12 år senere viste det sig jo at der var begået en fejl

Når jeg skriver 1000% sikre (tusind), så er det eksempelvis et mord
optaget på video eller eksempelvis 100 fuldstændigt neutrale vidner
der har set det.....

Lige så snart det drejer sig om fingeraftryk og vidneudsagn (der jo
teoretisk kan fuskes med), så mener jeg at livsvarigt fængsel (indtil
man dør) burde være max straf...

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-04-07 15:35

> [...]
>
> Jeg er generelt imod dødsstraf, men hvis nogen voldtager og myrder en
> af mine døtre, så vil jeg med glæde udføre henrettelsen personligt....

Er du nu ikke ovre i noget helt andet.

Jeg har det præcist som dig.............................. det vil sige at
jeg er bange for hvad jeg i den situation ville kunne finde på at gøre - MEN
jeg håber så også at samfundet vil slå meget hårdt ned på mig bagefter, da
selvtægt ikke kan accepteres i et civiliseret samfund.

Peter

Fra : Alucard

Dato : 27-04-07 18:37

On Fri, 27 Apr 2007 16:35:11 +0200, "Peter K. Nielsen"
<ikketaleom@.dk> wrote:

> [...]
>jeg håber så også at samfundet vil slå meget hårdt ned på mig bagefter, da
>selvtægt ikke kan accepteres i et civiliseret samfund.

Som systemet er nu, kunne jeg godt finde på at aflive svinet på stedet
(og tage min fængselsstraf), men hvis vi havde dødsstraf for sådanne
forbrydelser, kunne jeg godt overtales til at vente lidt...

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-04-07 15:31

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> "Frank" <far@nosmap.dk> wrote in message

> Må man nu ikke have forståelse for andres kultur?

jo-da, men her er der jo tale om en dødsstraf som ALDRIG var blevet idømt
hvis ikke det liiiiiige blandt andet havdet været fordi USA og Danmark MED
DFs stemmer havde gjort det muligt

> [...]
> fraktion af sunnierne ikke ville forsøge at storme et fængsel som Saddam

Vil du så også idømme besættelsesstyrkernes leder dødsstraf??

der dør jo langt flere uskyldige civile i Irak i dag end under SH

> Vi havde jo også dødsstraf efter krigen, OG vi henrettede især de små
> fisk.

Ja og det er jo også et af de sorte kapitler i vores historie som de fleste
af os ikke er særlig stolte af

Peter

Fra : John

Dato : 27-04-07 15:40

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> skrev i en meddelelse

> der dør jo langt flere uskyldige civile i Irak i dag end under SH

- men de bliver sprængt i luften af muslimer, og ikke af
besættelses-styrkerne...

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-04-07 09:05

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> wrote in message
> [...]
> for dødsstraf, men nu viser det sig at Søren Krarup "i visse tilfælde"
> (bemærk samme formulering er brugt af de muslimer der er belvet spurgt om

Der er ikke sket noget for manden, det er dig der helt har misforstået, hvad
kontroversen går på.

Det er *Enhedslisten* som forlanger at folk er imod dødsstraf (og De
Radikale gør også).

> er han konverteret?
> eller er det bare fandens oldemor der er på vej i kloster??
>
> Intet parti har en evne til at udstille deres populisme og manglende
> indsigt som DF

Du er for hurtig på aftrækkeren, prøv nu at tage en puster og tænk dig om
før du går i rabiat anti-DF-mode.

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-04-07 09:12

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> [...]
> hvad kontroversen går på.
>
> Det er *Enhedslisten* som forlanger at folk er imod dødsstraf (og De

Og iøvrigt også SF, - som jo var i denne herlige situation i 2002:

"Vi havde sagen om fængselsimamen på Nørrebro, som gav udtryk for
synspunkter om dødsstraf og kvinders ligestilling, der ikke var i
overensstemmelse med SF's holdninger. Han blev bedt om at forlade SF, og det
vil vi gøre igen, hvis det kommer dertil," siger Søvndal med henvisning til
Danmarks første fængselsimam Leon Soudari, der efter trussel om eksklusion,
meldte sig ud af SF i 2002.

Han blev citeret for, at det er værre at springe sine fem daglige bønner
over eller at have sex inden ægteskabet end at handle med narkotika. Han
roste det islamiske retssystem i Saudi-Arabien og gav udtryk for, at han
ikke kunne finde ud af, hvad SF-toppen mente om retten til at gå ind for
dødsstraf på baggrund af religiøsitet."

Her var en ærlig muslim, og SF kunne ikke acceptere hans religiøsitet. Han
er måske søgt ind i Enhedslisten?

Fra : Vidal

Dato : 27-04-07 09:44

On 27 Apr., 10:06, Peter Ole Kvint <haa...@danbbs.dk> wrote:

> Nej kan tilhøre bare den modsatte retning af Islam, den som hedder Indre
> Mission

Det gør han slet ikke, han er tidehversmand, ligesom vist
nok også Magrethe Auken. Tidehverv er en ortodoks
lutheranisme.

> Det er da rosværdigt. De fleste partier er for dårlige til dette.

Jeg tror, DF har en stærk indsigt i populistiske mekanismer,
som få andre. Jeg tror ledelsen i DF tager afstand til SKs
synspunkter på skrømt. Så har vælgerne lidt mere at vælge
imellem.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 27-04-07 14:01

"Vidal" skrev i en meddelelse

> [...]
> Mission

Det gør han slet ikke, han er tidehversmand, ligesom vist
nok også Magrethe Auken. Tidehverv er en ortodoks

Jeg tvivler ret kraftigt på, at Margrethe Auken kan stå inde for Tidehverv.

Jeg citerer fra Tidehvevs hjemmeside:

"Tidehverv - det er gammeldags luthersk kristendom i en tid, der er alt for
moderne til at respektere det elementært menneskelige: at være et enkelt
menneske mellem fødsel og død og i ansvar og skyld.

Tidehverv er derfor umoderne, for Tidehverv undsiger den modernitet, der er
et andet ord for overfladiskhed. Tidehverv er derfor også reaktionært, for
Tidehverv reagerer imod den dyrkelse af udviklingen og fremskridtet, der
betyder åndelig tomhed og personlig uansvarlighed."

- Jensby

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-04-07 15:28

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for Tidehverv reagerer imod den dyrkelse af udviklingen og fremskridtet,
> der betyder åndelig tomhed og personlig uansvarlighed."

lidt lige som Islam der jo også må siges at være reaktionær

Peter

Fra : Peter Bang

Dato : 27-04-07 16:18

> [...]
>Tidehverv undsiger den modernitet, der er
>et andet ord for overfladiskhed.
>Tidehverv er derfor også reaktionært, for

Alt ialt en festlig forsamling.

Fra : Vidal

Dato : 29-04-07 10:14

Jan Bang Jensby wrote:
> "Vidal" skrev i en meddelelse

> Jeg tvivler ret kraftigt på, at Margrethe Auken kan stå inde for Tidehverv.

http://www.gglsogn.dk/userfiles/File/Gudum_Sogneblad.pdf

"I en lang periode i 1960’erne var
Tidehverv meget ”in” og det var stedet,
hvor man kom, men så blev det hårde
år og Johannes Sløk, K. E. Løgstrup og
P.G. Lindhardt forlod Tidehverv, idet de
følte, at Søren Krarup og folkene omkring
Tidehverv skærpede kritikken af
velfærdsstaten og den politiske ideologi.
Margrethe Auken har også været i kredsen
omkring Tidehverv."

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-04-07 19:52

"Vidal" <viidal@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]

som få andre. Jeg tror ledelsen i DF tager afstand til SKs
synspunkter på skrømt. Så har vælgerne lidt mere at vælge

- Det kan godt være at det er på skrømt, men da en partileder
står frem i TV og siger klart at dødsstraf IKKE er DFs politik,
så må vi tro på det, og så synes jeg faktisk at det er modigt af
hende at stå frem og tage afstand fra sine egne partifæller- jeg
har ikke set et eneste andet parti gøre ligeså. Og Peter Skårup
tog også fra folketingets talerstol afstand fra Krarup og Camres
udtalelser -og der virker altså stærkt.

Naturligvis er det da taktik, men det er objektivt set, en klog
taktik. Det er nybrud i dansk politik sådan som jeg umiddelbart
ser det.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-04-07 10:29

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> skrev i en meddelelse

> At følge Dansk Fjolseparti (undskyld udtrykket)
>
> De himler op om at muslimer ikke kan sidde i folketinget hvis de går
> ind for dødsstraf,

Hvor gør de det?

> Intet parti har en evne til at udstille deres populisme og manglende
> indsigt som DF
>
> Peter

Den lader vi lige stå et øjeblik, Fjolse-Peter, mens du finder indsigt i, at
DF skulle himle op over, at muslimer ikke kan sidde i folketinget, hvis de
går ind for dødsstraf.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.