Islamisk Trossamfund vil have Pia Kjærsgaa~
Fra : Per Rønne

Dato : 27-04-07 04:14

<http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/04/25/183518.htm>

kan man se at Islamisk Trossamfund nu vil have Pia Kjærsgaard i fængsel
for hendes 'injurier' mod Ahmed Akkari, Abu Laban & Co i forbindelse med
Muhamedsagen sidste år. Her talte hun om at denne kreds både begik '5.
kolonne virksomhed' og 'landsforræderi', når den rejste rundt i
Mellemøsten for at opildne stemningen mod Danmark.

Tror de mon selv at de har en chance for at vinde, eller er de totalt
tabt for virkeligheden?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 07:37

> [...]
> Mellemøsten for at opildne stemningen mod Danmark.
>
> Tror de mon selv at de har en chance for at vinde, eller er de totalt

Det er da altid noget, at de kun vil have hende i fængsel. Man kunne måske
frygte, at de ville kræve hende stenet.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-04-07 08:07

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote:

> Det er da altid noget, at de kun vil have hende i fængsel. Man kunne måske
> frygte, at de ville kræve hende stenet.

Det ville vist kun gælde, hvis hun var hendes mand utro ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 08:22

> Det ville vist kun gælde, hvis hun var hendes mand utro ...
> --

Åh ja, eller hvis hun var blevet voldtaget...

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-04-07 08:43

> Det ville vist kun gælde, hvis hun var hendes mand utro ...

Hvis mand? Hvorfor breder denne jyske variant af sproget sig mon, - er der
en jysk konspiration igang

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 09:28

?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-04-07 09:37

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> ?

> Det ville vist kun gælde, hvis hun var hendes mand utro ...

Hvis hun var sin mand utro . . .

Fra : Kert Rats

Dato : 27-04-07 12:38

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Hvis hun var sin mand utro . . .

Jyder har det lidt vanskeligt med de possessive pronominer - og så har de
ikke lært at tale rent

Og så er de dumme - ikke som os københavnere, der er totalt intelligente!

Nå, nu er jeg vist OT

Venligst

Kert Rats

Fra : John

Dato : 27-04-07 14:47

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Jyder har det lidt vanskeligt med de possessive pronominer - og så har de
> ikke lært at tale rent

'Æ mand hans kuen hinner sykkel si klokk'

John :)

Fra : Kert Rats

Dato : 28-04-07 03:55

> 'Æ mand hans kuen hinner sykkel si klokk'

Inderligst tak for den!

Bedste hilsner fra

Kert

Fra : @

Dato : 27-04-07 15:08

On Fri, 27 Apr 2007 13:38:20 +0200, "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
wrote:

>Og så er de dumme - ikke som os københavnere, der er totalt intelligente!

tjae

det var jo en københavner der opfandt lokumsbrædtet

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
men da jyderne blev trætte af det svineri savede de altså et hul i det

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : qx

Dato : 27-04-07 10:08

"Knud Larsen" skrev i en meddelelse

> Hvis mand? Hvorfor breder denne jyske variant af sproget sig mon, - er
> der en jysk konspiration igang

Det er nok fordi de lægger 'sig' et andet sted. Som for eksempel, når de
siger: Det er hans 'sin' hest.

qx

Fra : Sten Schou

Dato : 27-04-07 11:10

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis mand? Hvorfor breder denne jyske variant af sproget sig mon, - er
> der en jysk konspiration igang

Flerkoneri?

Hilsen Sten

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-04-07 11:53

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in message

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Flerkoneri?

Uha-da da, jeg tror du har ret, det er islam som har sneget sig ind

"Han tog hans hat, og gik hans vej"

Fra : Alucard

Dato : 27-04-07 13:19

On Fri, 27 Apr 2007 12:52:51 +0200, "Knud Larsen"

>Uha-da da, jeg tror du har ret, det er islam som har sneget sig ind
>

>"Han tog hans hat, og gik hans vej"

Er det ikke lige meget...??? Hansemand sidder jo i spjældet...

Fra : Kert Rats

Dato : 27-04-07 14:35

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke lige meget...??? Hansemand sidder jo i spjældet...

Hansemann Luchter?

Venligst

Kert Rats

Fra : Alucard

Dato : 27-04-07 15:24

On Fri, 27 Apr 2007 15:34:36 +0200, "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
wrote:

>Hansemann Luchter?

Nix.... Hansemand Jørgensen...

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 11:52

> [...]
>
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Hvis mand? Hvorfor breder denne jyske variant af sproget sig mon, - er

SIN mand