Stor demonstration i Aalborg
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 26-04-07 15:05

Anti-jihad Danmark (SIAD, Nationale Danskere, I Media, Frit DK og Frie
Danske Nationalister) arrangerer demonstration I Aalborg, udenfor
landsbiblioteket, d. 12. maj kl. 13.00.

Tema: "Mindre borgerkontrol, mere bandekontrol!"

Baggrunden for demonstrationen er indvandrerbandernes hærgen i Danmark hvor
politikerne og politiet ikke gør/tør andet end at føre mere kontrol og
overvågning af alm. danskere.

Kilde: http://siad.dk/

--

Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration
to the western world! Many danes think the same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals
(third-worlders themselves), in order to make them less visible in the
growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : BigBother

Dato : 26-04-07 15:13

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> wrote in message

> Baggrunden for demonstrationen er indvandrerbandernes hærgen i Danmark
> hvor politikerne og politiet ikke gør/tør andet end at føre mere kontrol
> og overvågning af alm. danskere.

Det er jo nok det, der har været planen med det fra starten. For 20 år siden
var et big brother-samfund et skældsord - nu labber vi et hvert tiltag i den
retning i os. Sådan kan magthavere få de mest upopulære beslutninger
gennemført. Det gælder bare om at skabe det rigtige problem, og så tilbyde
den før så upopulære ide som en løsning, som det "desværre" er blevet
nødvendigt at indføre.

--
Veritas odium parit

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 26-04-07 15:46

'Peter Bang': Hvad har egentlig DU lavet for at bekæmpe perkerne? Eller er
det måske nemmere at sidde på kontoret og øve dine retoriske kneb mod
danskere og lignende? Nåja, enhver sætter sine prioriteter. Du skal ikke
undre dig over, hvis din overordnede en skønne dag er en mufti. Men det kan
du være ligeglad med, aner jeg, hovedsagen for dig er at du får dine penge.

Fra : Thomas M

Dato : 26-04-07 17:40

Michael Laudahn eOpposition wrote:
> [...]
> Du skal ikke undre dig over, hvis din overordnede en skønne dag er en
> mufti. Men det kan du være ligeglad med, aner jeg, hovedsagen for dig

Laver du egentligt andet, end at sidde på din røv et eller andet sted, og
råbe højt?

--
/ Thomas

Fra : Peter Bang

Dato : 26-04-07 18:04

Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev:

Har du nu igen skyllet psykopharmika ned med guldbajere?

>'Peter Bang': Hvad har egentlig DU
>lavet for at bekæmpe perkerne?

I modsætning til dig, interesserer jeg mig ikke for at 'bekæmpe
perkere'. Du må stramme lidt op på dit udgangspunkt.

>Eller er
>det måske nemmere at sidde på kontoret
>og øve dine retoriske kneb mod
>danskere og lignende?

Jeg er ikke lige klar på, hvad du mener med 'retoriske kneb mod
danskere og lignende'. Hvis du selv har en idé om, hvad du
fabler om, så berig mig endelig. Ellers må du også her stramme
lidt op.

>Nåja, enhver
>sætter sine prioriteter.

Korrekt. Og nogle vælger at gå på arbejde. Vi kan jo ikke alle
leve i evig landflygtighed og så i øvrigt bruge de lyse timer på
at 'bekæmpe perkere'.

Du skal ikke
>undre dig over, hvis din overordnede
>en skønne dag er en mufti.

Øhh ok. Det lyder nu ikke videre sandsynligt. Men
sandsynligheder er jo så heller ikke noget du går synderligt op
i.

>Men det kan
>du være ligeglad med, aner jeg,
>hovedsagen for dig er at du får dine penge.

Jeg sætter umådeligt pris på, at kunne betale enhver sit,
hvilket indbefatter at jeg passer mit job. Det er åbenbart ikke
en detalje der tynger din hverdag. Men vi er nogle, der går op i
den slags.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 27-04-07 10:04

"Peter Bang (slet RY8J5)" <peterbang@RY8J5privat.dk>

schrieb im Newsbeitrag

via TDC Totalloesninger

fra

> Har du nu igen skyllet psykopharmika ned med guldbajere?

til

> den slags.

Du virker uendelig frustreret. Man kunne næsten føle medlidenhed med
dig. Sammenlignet med dig er jeg nok et lykkeligt menneske...

Fra : Peter Bang

Dato : 27-04-07 16:12

Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev:

> [...]
.... Og alligevel går du meget op i, hvem jeg bekæmper ... Du er
egentlig et rigtigt godt eksempel på et ubegavet skvadderhoved.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 27-04-07 16:29

"Peter Bang (slet EU9SD)" <peterbang@EU9SDprivat.dk> schrieb im Newsbeitrag

> ... Og alligevel går du meget op i, hvem jeg bekæmper ... Du er
> egentlig et rigtigt godt eksempel på et ubegavet skvadderhoved.

Ja, jeg ved naturligvis - og får det bekræftet igen og igen af dig - hvor
begavede de danske statstjenere er.

>.)

....og husk bare at slette EU9SD, når du forlader din datamat, ellers bryder
helvedet løs i internet.

Fra : Peter Bang

Dato : 27-04-07 18:09

Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev:

> [...]

Behøver jeg ikke. CIA klarer det for mig.

Husk nu, at du heller ikke i weekenden behøver at anstrenge dig
for meget.

Og husk at stemmerne i dit hoved ALTID har ret.