Teksten til Nik og Jay Kompot II
Fra : Ditte H

Dato : 14-05-07 06:42

Hej

Er der nogen der kan finde teksten på Nik og Jay Kompot II med Anders og
Ricky?

Google er ikke min ven.

På forhånd tak.

Hilsen Ditte

Fra : Hauge

Dato : 14-05-07 06:47

Hej
Ditte H wrote:
> Er der nogen der kan finde teksten på Nik og Jay Kompot II med Anders
> og Ricky?

Nu kender jeg intet til N & J, og slet ikke om der er forskel på nummeret
uden II, men fandt den her:
http://www.lyricshornet.com/492711/Anders-og-Ricky-Nik-og-Jay-Kompot-Lyrics

Håber det er den.

Mvh Hauge

Ps.: Hvis det er den rigtige, så er den fundet via Google (det er den
forøvrigt alligevel) ;)

Fra : Ditte H

Dato : 14-05-07 06:53

> [...]
>
> Håber det er den.
>
> Mvh Hauge
>
> Ps.: Hvis det er den rigtige, så er den fundet via Google (det er den

Hej Hauge

Tak for hjælpen.
Men der er forskel på I og II, så det er desværre ikke den jeg er på jagt
efter.

Hilsen Ditte

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 15-05-07 05:34

"Ditte H" <ditte@----.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tak for hjælpen.
> Men der er forskel på I og II, så det er desværre ikke den jeg er på jagt

Er lyrikke ikke forholdsvis simpel nok til at man kan lytte det af?

Fra : Ditte H

Dato : 15-05-07 06:08

> Er lyrikke ikke forholdsvis simpel nok til at man kan lytte det af?

Ikke hvis man har nedsat hørelse.

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 15-05-07 08:23

Ditte H wrote: