Small Faces - Ogdens' Nut Gone Flake - tek~
Fra : Kert Rats

Dato : 09-05-07 01:04

Kan nogen her i gruppen henvise mig til, hvor jeg kan finde teksten til
Happiness Stan - B-siden af LP'en fra 1968?
I dag kan man få den på cd - det ved jeg godt - men jeg kan ikke finde
teksterne!

Jeg har selvsagt søgt på Google, men uden held.

Kan nogen hjælpe, så skal der lyde et stort TAK fra mig.

Venligst

Kert Rats

Fra : Max

Dato : 09-05-07 07:08

Hej Kert

> Kan nogen her i gruppen henvise mig til, hvor jeg kan finde teksten
> til Happiness Stan - B-siden af LP'en fra 1968?

På Google skriver du Happiness Stan lyric i søgefeltet, og så
er det bare at vælge.

--
Mvh Max

Fra : Kert Rats

Dato : 09-05-07 20:37

> Hej Kert

> På Google skriver du Happiness Stan lyric i søgefeltet, og så
> er det bare at vælge.

Tak for svaret, men det er faktisk monologen mellem numrene, som jeg søger.
Ved at følge dit i øvrigt gode råd får jeg ikke teksten til monologen frem.
Kan du mon hjælpe med teksten til monologen?

På forhånd mange tak.

Venligst

Kert Rats

Fra : Max

Dato : 09-05-07 21:09

Hej Kert

> monologen frem. Kan du mon hjælpe med teksten til monologen?

Jeg har godt nok den originale LP med det runde cover, men
der er ingen tekster med. Så den skal lyttes af og det kan du
jo selv gøre, jeg dur ikke til skriftlig engelsk, sorry.

Men er det den her ?

http://homepages.ihug.co.nz/~dexy/music/hapstan.txt

--
Mvh Max

Fra : Kert Rats

Dato : 10-05-07 04:01

> [...]
> der er ingen tekster med. Så den skal lyttes af og det kan du
> jo selv gøre, jeg dur ikke til skriftlig engelsk, sorry.

Max, du er en guttermand!!
Det er lige præcis den tekst.

Sig mig, min ven, hvordan fandt du den? Jeg har selv søgt, men ikke fundet
den.

Tusind tak for din gode hjælp.

Allervenligst

Kert Rats

Fra : Max

Dato : 10-05-07 07:17

Hej Kert

> Sig mig, min ven, hvordan fandt du den? Jeg har selv søgt, men ikke
> fundet den.

En gammel vis kineser sagde engang:
Den der giver en sulten mand en fisk har gjort ham mæt en dag,
den der lære ham at fiske gør ham mæt hele livet.

Derfor henviste jeg til Google, men man skal jo bruge lidt
fantasi når man skal søge og det er simple ting der skal
til for at give de rigtige hits.

Jeg brugte den samme metode, søgte bare på

Happiness Stan words

istedet, temligt simpelt, ikke ?

--
Mvh Max