Bodega Jam søger guitarist eller keyboards~
Fra : Snebjørn Andersen

Dato : 05-05-07 12:29

Guitarist eller keyboardspiller søges til dannelse af bodega-
nostalgisk duo i Roskilde-Holbæk området. Nøgleordene er
sentimentalitet og nostalgisk folkelighed med humor og et glimt i
øjet, kærlighed til materialet med en snert af ironisk distance, men
altid ordentligt håndværk i udførelsen.

Repertoire: John Mogensen, Gustav Winckler, Gasolin, Giro 413, Elvis,
Jodle Birge, Creedence, Fisker Thomas, et cetera. Som
tommelfingerregel den slags sange man gerne synger med på når man har
et par fadbamser indenfor vesten og som stammer fra tiden "før verden
gik af lave".

Er du født med bodega-genet og har du svært ved at vælge om John
Mogensens "Skibshunden" eller Elvis' "Always On My Mind" er den bedste
sang der nogensinde er skrevet? Så er du den rette person til opgaven:
at gøre verden til et hyggeligere og mere bodega-agtigt sted!

/Bjørn

Fra : Ralph

Dato : 05-05-07 17:20

"Snebjørn Andersen" <snebjorn@yahoo.com> skrev i en meddelelse
[...]

DET lyder hyggeligt - jeg er faktisk en habil pianist, men dog bosiddende på
Mors, og jeg gik IKKE i stå for 30 år siden. Men jeg MENER at det er et
hyggeligt koncept.

--
Ralph

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 06-05-07 20:12

Ralph wrote:
> [...]
>
> DET lyder hyggeligt - jeg er faktisk en habil pianist, men dog
> bosiddende på Mors, og jeg gik IKKE i stå for 30 år siden. Men jeg

hehe... enig... jeg var/er også klar hvis det var i aalborg...

Rasmus - som spiller guitar...

Fra : Snebjørn Andersen

Dato : 06-05-07 09:09

On May 5, 6:19 pm, "Ralph" <r...@post6.tele.dk> wrote:
> DET lyder hyggeligt - jeg er faktisk en habil pianist, men dog bosiddende på
> Mors, og jeg gik IKKE i stå for 30 år siden. Men jeg MENER at det er et
> hyggeligt koncept.

Hæ, det dér med 30 år siden... den første arbejdstitel var faktisk
"Anker Jørgensen Jam", men så kom der lige den dér nye CD på
tværs.

/Bjørn