Driftstatus
Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 04-07-01 19:13

Har TDC ikke en eller anden driftstatus-nyhedsgruppe som fx. WOL
(Tisca-Et-Eller-Andet)? Det ville være rart at få at vide, hvorfor Odense
centralen har problemer...

Mvh.

--
Martin N. Rasmussen
Netikette? Find forklaringen på http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Tim Christensen

Dato : 04-07-01 19:53

"Martin Nystrup Rasmussen" <nystrup@adslhome.dk> wrote in message
> Har TDC ikke en eller anden driftstatus-nyhedsgruppe som fx. WOL
> (Tisca-Et-Eller-Andet)? Det ville være rart at få at vide, hvorfor Odense
> centralen har problemer...

Jo news://tele.internet.info/ jeg, tror ikke der nogensinde står hvorfor der
er problemer, men de skriver da somregel når der er problemer.

Mvh

Tim

Fra : Jesper Skriver

Dato : 04-07-01 19:59

On Wed, 4 Jul 2001 20:12:55 +0200, Martin Nystrup Rasmussen wrote:
>Har TDC ikke en eller anden driftstatus-nyhedsgruppe som fx. WOL
>(Tisca-Et-Eller-Andet)? Det ville være rart at få at vide, hvorfor Odense
>centralen har problemer...

tele.internet.adsl, men der er ikke annonceret noget om Odense nu,
og det som jeg kan se kører fint.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Allan K

Dato : 04-07-01 20:06

<nystrup@adslhome.dk> wrote:

>Har TDC ikke en eller anden driftstatus-nyhedsgruppe som fx. WOL
>(Tisca-Et-Eller-Andet)? Det ville være rart at få at vide, hvorfor Odense
>centralen har problemer...

Nyhedsgruppen tele.internet.info indeholder driftsstatus o.lign.

--
Med Venlig Hilsen/With Kind Regards
Allan Kjaergaard

Fra : Cannonfodder

Dato : 04-07-01 21:24

Forresten er der nogen der ved om Orange har en driftstatus side?

Fra : PH

Dato : 09-07-01 14:10

Kan også læses på http://www.opasia.dk/kundeservice/status/psp.shtml