Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotoalbum i test
Fra : Aagaard

Dato : 04-07-01 16:55

Jeg har haft en del af Jer til at kigge på mit fotoalbum, og nogle havde
problemer med Netscape. Albummet er nu ændret så også Netscape bruge skulle
kunne se det.

Er der en venlig sjæl med Netscape som vil kigge ind, og give en
tilbagemelding?

Kig på: http://ditte-marie.dk/test-fotoalbum/

Med venlig hilsen
Aagaard

Fra : Karsten Jühne

Dato : 04-07-01 19:15

On Wed, 4 Jul 2001 17:54:42 +0200, "Aagaard" <skriv@ikketil.dk> wrote:

>Er der en venlig sjæl med Netscape som vil kigge ind, og give en
>tilbagemelding?

Beklager, jeg kan kun se det enlige billede under upload.
--
Mvh.
Karsten

Fra : Jytte Kvitle

Dato : 05-07-01 10:23

>Er der en venlig sjæl med Netscape som vil kigge ind, og give en
> [...]
det virker fint

Med vennlig hilsen
Jytte Kvitle
Høgskolen i Oslo (HiO)
e-mail jobb : Jytte.Kvitle@su.hio.no
tlf + 47 22453720
fax +47 22453745
mobil:
http://home.hio.no/~jytte/
e-mail privat: jytte@kvitle.net

Fra : Aagaard

Dato : 05-07-01 12:08

"Jytte Kvitle" <Jytte.Kvitle@su.hio.no> skrev i en meddelelse
>Er der en venlig sjæl med Netscape som vil kigge ind, og give en
> [...]

Tusind tak for hjælpen.

Mvh.
Aagaard