Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvem kender nikkor 70-300 VR ?
Fra : Jakob

Dato : 11-05-07 10:37

Hej

Jeg kunen godt tænke mig at høre om nogen her har erfaringer med Nikkor
70-300 VR ?

Er den i samme klasse som canons meget roste modstykker ? Hvis nogen har
bæstet kunen jeg godt tænke mig at se nogle 100 % crops fra den. Er lidt
i tvivl om hvad man kan forvente kvalitetsmæssigt at det objektiv.

Hygge

Jakob

Fra : Ole Pedersen

Dato : 11-05-07 10:57

"Jakob" <nono@ni.invalid> skrev i en meddelelse
[...]

Kender den ikke, men prøv at se her:
http://www.photozone.de/8Reviews/lenses/nikkor_70300_4556vr/index.htm

mvh
Ole

Fra : Due

Dato : 28-05-07 17:48

On 11 Maj, 11:57, "Ole Pedersen" <olepeder...@ofir.dk> wrote:
> [...]
> bæstet kunen jeg godt tænke mig at se nogle 100 % crops fra den. Er lidt
> i tvivl om hvad man kan forvente kvalitetsmæssigt at det objektiv.

Hej Jakob.

Jeg købte 70-300 VR for et par måneder siden og jeg har ikke fortrudt
det. Jeg synes det tager gode billeder (safari og lign.), men jeg har
ikke nogen af de billeder du efterspørger.

Dog kan jeg komme i tvivl om jeg virkelig har brug for VR, da jeg lige
så ofte tager billeder uden VR slået til og de bliver også skarpe.

Håber du kan bruge mit svar.

Mvh

Jesper

Fra : Jakob

Dato : 28-05-07 22:04

In article <1180370907.894565.10450@u30g2000hsc.googlegroups.com>,
Duesoerensen@gmail.com says...
> [...]
>
> Dog kan jeg komme i tvivl om jeg virkelig har brug for VR, da jeg lige
> så ofte tager billeder uden VR slået til og de bliver også skarpe.

takker :0)

Venlig hilsen

Jakob