Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Billeddatabase på internet
Fra : Ukendt

Dato : 10-05-07 11:01

Kan noen anbefale en søgbar database som kan legges ut på eget domene på
internet og fylles opp med bilder? Den må enkelt kunne oppdateres med bilder
og tags, og det må kunne føyes til nye tags på bildene når man ser nye
brugsmuligheter for bildene.

Jeg har en seriøs avtager for mine bilder og skulle gjerne laget en søgbar
database på nettet slik at vedkommende selv kunne finne bilder av
interesse - og slippe å kontakte meg med opplysninger som f.eks. at "vi
trenger et illustrasjonsbilde av barn hos tannlægen".

Hilsen Arnt J.
www.jensvoll.dk/galleri

Fra : Henry Vest

Dato : 10-05-07 16:22

"AJ" <info[a]jensvoll.dk> wrote:

> [...]
> interesse - og slippe å kontakte meg med opplysninger som f.eks. at "vi
> trenger et illustrasjonsbilde av barn hos tannlægen".

Måske dette her kunne have interesse:

http://freshmeat.net/projects/photoorganizer/

Jeg har har kun lige prøvet programmet (sådan bare for sjovs skyld), så jeg
kan ikke fortælle dig noget yderligere om det, men det er jo gratis at
prøve.

--
Henry Vest